{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Egernet på Dating.dk - OPROB!!! {{forumTopicSubject}}

Ja - det måtte jo komme før eller siden... egernet er sluppet løs på dating.dk.... og hvad har han så at sige til det.... Nedenstående er nok mest henvendt til de kvinder / piger der er på dating, men.. i fyre herinde kan da også få et godt grin smiley

1. Ufff - hvor er der mange gustne kvinder i DK... jeg mener.. selv jeg som FYR, ville i det mindste gå i bad inden jeg tog billeder af mig selv!

2. "Jeg vil altzå ikke have klamme tilbud" - ja - så bør du nok fjerne det profilbillede hvor du snaver din veninde!!

3. Jeg vil have en sød og kærlig fyr = Brad Pitt

4. "Alle mænd er ens" - aha - tror nu Brad Pitt ville få mere held på dating end mig...

5. "Vil have en fyr der kan acceptere mine heste" - aha - jeg skal nok acceptere dem.. når de er hakket i fars og lagt på frost..

6. Når de gustne kvinder har billede på deres profil, tør jeg næsten ikke tænke på hvordan de der IKKE har billede ser ud.

7. "jeg vil ikke have breve fra gamle mænd" - ja - så burde du nok ikke vælge profilnanvet: "daddys-cowgirl"

8. "du skal være spontan og tør leve livet farligt" og så vil hun ikke en gang med ud og køre i min mazda på prøveplader...

9. "jeg vil have en stor stræk muskuløs bodybuilder" - ja så er det nok ikke her du skal søge,,,, et øl-anker er vist ikke det samme som en six-pac

10. "Jeg vil have en fyr der vil ligge en hel nat og se mig ind i øjnene" - ja - så bør du nok ligge din G-skåls barm ud i et villa-telt.. for med de PATTER sker det ALDRIG!


Kommentarer på:  Egernet på Dating.dk - OPROB!!!
Kommentér på:
Egernet på Dating.dk - OPROB!!!

Annonce