{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betinget frakendelse
  • #1   20. feb 2011 Det kan du - og det er en god ide.

  • #2   20. feb 2011 Reglerne er så vidt jeg ved blevet lavet om hvad det angår. Så det kan ikke lade sig at gøre mere det der. Mister du kortet skal du tage ALLE kort igen.

    Det vil sige hvis du havde bil, lastbil, hænger mc osv. Er det bare forfra med hele skidtet igen.

    Ret mig hvis det er mig der har misforstået den nye regl.


  • #3   20. feb 2011 zidane hvor er du fra?

  • #4   20. feb 2011 - TTH - Michael . - Så retter jeg dig gerne.

    Betinget frakendelse går ud på at du skal bestå en teori og køreprøve, og om det er en orienterende eller et nyt kort du tager, tæller lige meget.

    Han mister kun kortet hvis han ikke består i 3 forsøg - og han skal KUN tage ET af kortene forfra for at få dem allesammen igen...

    Been there - done that...


  • #5   20. feb 2011 Ups. Mig der så forkert. Så det som Ubetinget smiley

    Du har 100% ret smiley


  • #6   20. feb 2011 Hehe. Ja det kan jo smutte det skidt. smiley

  • #7   20. feb 2011 Jeg er fra storkøvenhavn:-) Fedt ! men nu går jeg med det oppe i retten. Så vis jeg nu mens venter på domsdagen,er jeg jo uskyldig indtil modsatte er bevist, jeg er vel sigtet ligenu. Men så kommer et endu dybbere spørgsmål: Vis jeg mens venter på retsdagen går op og tager mc kørekort, og lad os sige jeg bliver skyldig dømt, kan jeg vise dommeren mit kørekort og sige jeg har taget et mc kørekort efter jeg fik rejst sigtelse..? Det kunne være endu mere fedt. Lyder det ikke logisk.

  • #8   20. feb 2011 zidane, nå okay, skulle bare lige vide om det var dig som havde påkørt mig, for han fik den også betinget i 3 år smiley

  • #9   20. feb 2011 Hehe:-)

  • #10   20. feb 2011 Fedt ! men nu går jeg med det oppe i retten. Så vis jeg nu mens venter på domsdagen,er jeg jo uskyldig indtil modsatte er bevist, jeg er vel sigtet ligenu. Men så kommer et endu dybbere spørgsmål: Vis jeg mens venter på retsdagen går op og tager mc kørekort, og lad os sige jeg bliver skyldig dømt, kan jeg vise dommeren mit kørekort og sige jeg har taget et mc kørekort efter jeg fik rejst sigtelse..? Det kunne være endu mere fedt. Lyder det ikke logisk.

  • #11   20. feb 2011 du skal lige vide at hvis du dumper til mc skal du starte helt for fra med dit bil kørekort jeg er ved og ta mit igen og ville også have til mc men det ville jeg ikke da de sage det på køreskolen

  • #12   20. feb 2011 har en makker som også fik sit frakendt. Inden han fik det officielt frakendt i retten generhvervede han, da han skulle bruge det ifb. med arbejde, og der godtog politiet ikke han havde taget det før kendelsen, så han måtte igang igen.

  • #13   20. feb 2011 Tk ok . Jesper det giver jo ingen mening.?

  • #14   20. feb 2011 Zidane

    ring til politet og spørg om du allerede kan gøre du nu, påtrods af at det kører i retten.

    Også ringer du til den kørelære du vilk benytte og spørger om det kan lade sig gøre på den måde du har tænkt dig.

    På den måde får du kun rigtige svar smiley


  • #15   20. feb 2011 Du kan godt tage timerne før du får dommen, men vent med prøverne til der er afsagt dom. Den betinget frakendelse glæder nemlig først derfra og har du i mellemtiden fået mckort, får du også en betinget dom på det smiley held og lykke i retten

  • #16   20. feb 2011 Har lige snakket med Kirsten fra Eksperternes køreskole hun siger , du kan tage mc kørekort og den er ligeså gyldig som kontrollørende køreprøve, og vis man dumper skal man bare om igen og man mister ikke kortet.

Kommentér på:
Betinget frakendelse

Annonce