{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

hjælp til nyt ølspil :) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. hvilke sjove spørgsmål/ting kunne man stille eller gøre til et øl spil. her er et eks. "lav 10 arm bøjninger på 10 sek. kan du ikk det. drik 10 tårer" Eller " nævn et bilmærke hver person" den person der ikk kan, skal drikke f.eks 5 tårer" noget i den stil.. vi skal bruge ca 30 ideer smiley

kom frisk..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til nyt ølspil :)
  • #1   4. mar 2011 du skal kunne tisse inden 20 sek.:P

    den har vi brugt haha:P

    ellers skulle han løbe 5 gange rundt om bordt


  • DJo E
    DJo E Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 247
    #2   4. mar 2011 Der er det spil, hvor man skiftes til at stille sig op midt på bordet. Så trækker man bukserne ned om anklerne, stikker et stykke toiletpapir mellem ballerne, som når helt ned til bordet. Så tager man en øl i hånden, en anden stikker ild til papiret, så skal du tømme din øl inden flammerne når ballerne. Hvis du ikke kan nå det, så hæld resten af øllen ned ad ryggen, for at slukke ilden. God fornøjelse.

    PS: Jeg har aldrig set det i praksis ;P


  • #3   4. mar 2011 HEHE fuck hvor sygt mann.. så skal man dælme drikker til.. haha. flamberet røv..

    tak tak.. gemmer lige de par stykker.. kom endelig med mere..


  • #4   4. mar 2011 Skal man drikke tårer? Det lyder ikke særlig festligt.. smiley

    I skulle hellere lave et spil hvor man drak TÅRE af fx øl.. smiley


  • #5   4. mar 2011 Der er et meget enkelt spil hvor man skiftes til at slå med en terning, og når man slår en 6'er, laver man en regel.. Hvis du spiller det med kreative mennesker, så bliver det sjovt smiley

  • #6   4. mar 2011 spil connectet, det kommer du til at drikke meget ved smiley

  • #7   4. mar 2011 vist du spiller det med terningen så lav en regel om at man f.eks skal kigge øllen inden man tar en tår. Genialt om sommeren når der er bier!! Vist man så glemmer det, tager man en tår eller drikker resten smiley

    Tro mig når folk bliver lidt pløret glemmer de det konstant


  • #8   4. mar 2011 folkens.. jeg ber om nogen spørgsmål/ting man kan til et øl spil.. smiley ikk noget med terninger eller andre spil:).. evt nogen fysiske ting man skal, b.l.a.. smiley kom glad.. hehe

    det med rugbrød er fint nok.. men det salt der.. puha.. hehe


  • #9   4. mar 2011 1 pak spile kort,
    uden joker,

    vi siger i er 4 personer, de bliver så delt op i 4 lige store bunker,
    den første vender så et kort, (hjerter konge), så er spillet igang, så vender den næste måske en (hjerter 2) så skal han drikke 2 tår, og da den er connectet med (hjerter konge skal han drikker 13 tår ham med hjerter konge, da de begger er hjerter,
    Så vender den trejde et kort fx (spar 2) så er han connectet med hjerter 2 son også er connetet med hjerter konge, så de alle skal drikke det deres kort viser,
    så vender den 4 spiller en (ruder 4) så er der ingen der skal drikke da den ikke kan forbindes med de andre, sådan køre det hele tiden rundt, smiley

    Konger 13 tår
    Damer 12 tår
    knægte 11 tår,
    es 1 tår.

    håber det er til at forstå. smiley


  • #10   4. mar 2011 nicolai : den gemmer jeg.. dog uden brug af terning.. det er reglerne jeg er ude efter. smiley

  • #11   4. mar 2011 når hov smiley

  • #12   4. mar 2011 Kim H:

    det fint nok du kommer med de ideer..
    kan være jeg forklare det på en måde så i ikk fprstår hva jeg mener.. så måp i jo sige til::

    jeg er selv igang med et nyt øl.. så skal bruge spørgsmål/regler osv til hva man kan gøre til et ølspil smiley


  • #13   4. mar 2011 nemlig, jeg kunne jo bare have læst det så jeg selv forstod hva du skrev smiley

  • #14   4. mar 2011 hehe bar iorden..

  • #15   4. mar 2011 smid lige spillet op når du engang er færdig med det smiley

  • #16   4. mar 2011 self men skal bruge lidt hjælp fra jer stadigvæk.. smiley

    mangler stadig 25 ting/spørgsmål/regler folk skal udføre...


Kommentér på:
hjælp til nyt ølspil :)

Annonce