{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Hundeforsikring GF vil have man lægger ud {{forumTopicSubject}}

min hund har smadret et par briller.. det gik igennem gf og hun ville få 4500 kr.. men nu vil forsikringen have at hun lægger 4500 ud som de betaler for når hun har købt et par magen til.. problemet er at det stel ikke kan købes hos profil optik? må de kræve at hun køber hos netop det firma og at hun selv skal lægge ud? det er ikke alle der lige har 4500 kr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeforsikring GF vil have man lægger ud
  • #1   26. nov 2012 nej der er en grund til man har forsikring... de skal bare punge ud... jeg har lige haft en træls oplevelse med dem idag pga af bilskift... og jeg skifter klart forsikring... de er til at lukke om og skide i siden de nye kvoter er indtruffet

  • #2   26. nov 2012 det er det forsikringen er der for. det ville være det samme, hvis man fik totalskadet sin bil, og man så blev bedt om at først at købe en ny, før man fik den gamle erstattet.
    hvor er vi henne i verden hvis man først skal betale selv? så er der jo ingen sikkerhed i at have en forsikring


  • #3   26. nov 2012 det gav da heller ikke nogen mening at man selv skal lægge ud.. hvem ka feks lægge 4500 ud til et par briller her i juletiden.. gav da ingen mening at de lige pludselig stillede det krav selvom de i telefonen sagde at de ville sende en check.. og så sagde veninden at hun var rigtig strid.. hun sagde at gf damen var fuldstændig ligeglad med om jeg var utilfreds, for så ku jeg jo bare skifte forsikrings selskab hvis jeg havde et problem, da veninden sagde at det da ikke kunne passe og at jeg nok ikke ville blive tilfreds med at mit forsikrings selskab behandlede hende sådan

  • #4   26. nov 2012 veninden sagde at hun forklarede gf damen at hun var på su, så hun havde slet ikke så mange penge og at der ville gå måneder før hun fik sparet så meget op.. svaret var at så måtte hun jo gemme brevet til hun en dag fik råd.. så jeg må hellere ringe ind og få en alvors snak om den behandling de giver

  • #5   26. nov 2012 de er blevet røvsyge man

Kommentér på:
Hundeforsikring GF vil have man lægger ud

Annonce