{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

LKW
LKW
Tilmeldt:
30. jul 2012
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82

Bedste Protein Produkt {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Det her spørgsmål er sikkert blevet stillet 1.000.000 gange før.
men nu sker det altså igen.

Alle jer som er okay hardcore til muskeltræning/styrketræning.

hvad vil efter jeres erfaring være det bedste protein pulver?

mit behov er jo selvfølgelig væksten, det siger sig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Protein Produkt
  • #1   28. feb 2013 Så skal du finde dig her fra hvad du bedst kan lide af smag

    Jeg er vild med chocko Super Mass Gainer

    http://www.nordicgym.dk/weight-gainer-2/


  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #2   28. feb 2013 føler du at den virker ? smiley

    kan du se en forskel?

    Har nemlig tit haft købt noget protein, men syntes ikke man har ku se forskel.


  • #3   28. feb 2013 Spis noget ma!

  • #4   28. feb 2013 myofusion er min yndlings... Virkelig god smag !
    Og ja er enig i, gå efter det du kan lide.. Fordi så meget forskel på nærringsindholdet er der sgu heller ikke på whey, i de doser du skal ha om dagen smiley


  • #6   28. feb 2013 Skyr smiley og god sund mad, og f.eks bøf. Så er du godt dækket ind:-) syntes ikke protein pulver giver noget vildt, men ellers bruger jeg valle protein fra bodystore.dk

  • #7   28. feb 2013 100% gold standard er rimelig godt, men er det ikke bare at tjekke de mest solgte på div. bodyshops? smiley

  • #8   28. feb 2013 Med banansmag, det smager af milkshake, men jeg kan ikke kæare smagen længere smiley

  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #9   28. feb 2013 æder selv skyr og græsk yougurt med musli om morgenen.
    fint for mig.

    havde bare hørt lidt om det super mass gainer skulle være rigtig godt ?

    har ekstrem svært ved at tag på, og tænkte om proteinpulver kunne give det jeg havde brug for.



  • #10   28. feb 2013 Syntes alt protein pulver smager virkelig skidt.

  • #11   28. feb 2013 protein pulver ... det ene elelr andet er hip som hap .. da det ikke skal være dit primær kilde til protein ..

    så det er svært at snakke om bedst ALLE har deres favorit uden at have prøvet en hel masse andet

    nu skriver du din vækst ... er vi ude i du er en tynd pind eller ?


  • #12   28. feb 2013 ISO 100

  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #13   28. feb 2013 der er mange delte meninger smiley

    også derfor det er så svært


  • #14   28. feb 2013 Så kør på med noget weight gainer:)?

  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #15   28. feb 2013 nej det er jeg ikke .
    Men dyrker forholdsvis meget sport. (fodbold især)

    og grundet mit stofskifte vil jeg tro, så har jeg svært ved at tag på.
    jeg vejer de omkring 73 kg.

    Så er på ingen måde en stor fyr, men vil gerne op og runde de 80-90 kg en dag.


  • #16   28. feb 2013 http://www.bodybuilding.dk/


  • #18   28. feb 2013 du skal jo først og fremmest have styr på din kost ... da du ikke lyder som om du har en kostplan ..
    og hvis du vil tage på skal du vide hvor meget energi der skal ind for at tage en vis mængde på
    hvis du ligger i underskud konstant på grund af dit stofskifte kan du træne her fra og ind i evigheden og der vil aldrig komme noget mere kød på dig


  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #21   28. feb 2013 self rigtig nok !

    Kosten er alfa omega.
    syntes personligt det svære at æde rigtigt end at holde sin træning.

    nogen der kender en side hvor man kan få en kostplan udfra hvad det er jeg gerne vil?



  • #23   28. feb 2013 http://www.bodybuilding.dk/

    kan du lave din kostplan i et diagram og få gode råd ..

    men det vigtigste som nybegynder er bare at du kommer i centeret og for trænet en masse .. så kommer trange til at komme afsted hverdag af sig selv ... og så bare spis spis spis ... alm varieret kost gerne 6 gange om dagen for at holde dit energi nivaue .. ingen grund til at gøre det mere kompliceret istarten end godt er ...
    så spæde til med en god valle pritein shake som du selv lyster og en casein shake inden senge tid
    mærket er fuldstændig ligegyldigt .. men lad vær med at blive forblændet af den smarte bøtte og det at det hedder noget vildt

    og så begynd at læse op på hele emnet omkring styrketræning/bodybulding


  • #24   28. feb 2013 Til alle de folk som siger MAD har 110% ret men ikke helt uanset hvor meget mad du spiser så for du stadg ikke alle de protiener din krop har brug for så protien er ET must have

  • #25   28. feb 2013 med hensyn til gainer, så kigger du blot efter det som har en højt andel protein, jeg bruger nutramino, har prøvet nogle andre pulver, men kommer tilbage til det. deres gainer har 34 g p 100

    In order to get big, you have to eat big!

    spiser selv 5000 calorier om dagen, det noget som virker! jeg har selv utrolig svært ved at tage på.

    desuden bør du overveje at løfte nogle vægte kombineret med din anden sport


  • #26   28. feb 2013 HOLD DIG FRA SUPER MASS. det er det rene sukker. og det er jo ikke protein pulver, det er en weight gainer, som kan bruges i NØD, hvis ikke du kan få nok kalorier ind i gennem din normale kost.. Går ikke udfra du bulker? lyder i hvertfald ikke sådan.
    Fin dit ligevægtsindtag, og spis derefter. Vil du bulke, tilføjer du 500kcal oven i, og vil du cutte, så skær 3-500kcal af..
    Men du søger efter proteinpulver, så hold dig til proteinpulver.. Synes bodylabs whey 100 med fersken/appelsin er genial.



  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #28   28. feb 2013 altså da det blev d. 1 januar 2013.

    Så begyndte jeg at lave en træningsplan der hed sådan:
    mandag: Bryst/skulder/nakke
    Tirsdag: Ryg/ben
    Onsdag: Biceps/triceps
    Torsdag: Bryst/skulder/nakke
    Fredag: Ryg/ben

    og så nu her har jeg læst man kan gøre det på pyramide metoden.

    10-8-6-3

    er det noget lort eller ?

    havde tænkt mig at købe den der super mass og cell tech.


  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #29   28. feb 2013 og jeg træner 2 timer om dagen fra mandag til fredag.
    dvs. 10 timer om ugen


  • #30   28. feb 2013 min ven ved godt hvordan gamet hænger sammen trust me

    15% Træningen 15% Søvn 10% Pulver af alle arter 60% MAD i know men protien pulver er en vigtig fakta os meget vigtig især efter træningen


  • #31   28. feb 2013 Jeg KØRTE nu siger jeg kørte fordi jeg ligger bare hjemme af skader fra flytte jobbet

    men kørte det sådan her

    Ryg Biceps Nakke

    Ben Lår Mave

    Bryst Triceps

    En dag pause og forfra igen

    Men det meget vigtig at man rotere i øvelserne så det ikke altid er det samme og samme skid øvelserne ud med andre samt ikke altid starte med ryg derefter beceps men, nogle gange biceps først f.eks rotere rundt på alle måde da det hjælpe med at holde kroppen fra at vænne sig til det samme


  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #32   28. feb 2013 ja har godt hørt man skal veksle lidt på træningsplanen hver 3 måned.
    og andre siger hver 6 måned .


  • #33   28. feb 2013 Deca er vejen frem...

  • #34   28. feb 2013 man kan høre en masse....og der er 100 forskellige måder at træne på....

    pt. træner jeg German volume med lidt eget input...:-)


    ang. proteinpulver....gå uden om alle de der popdåser der lover en masse...kig på proteinindholdet pr. 100g....jeg var engang selv dum nok til at købe en af de der smarte med en flot muskelmand udenpå....det var fyldt med kulhydrater og ikke ret meget protein...jeg kan personligt godt lide at handle på www.bulkpowders.co.uk ...der er sgu en del at spare hvis man som jeg også har hang til kreatin og koffein....hehe


  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #35   28. feb 2013 altså jeg har købt det der super mass gainer.
    og det her http://www.gymnordic.com/dk/kosttilskud/kreatin/con-cret.html.

    det har jeg fået gode anbefalinger for, så nu må vi se om det virker på mig.
    Det aldrig til at vide smiley



  • #36   28. feb 2013 Lui H . du vil nok tage en del på, hvis du drikker de anbefalede 2 gange dagligt. men det er VOLDSOM mange kalorier, og tjek lige indholdet af sukker i den... Så skod et produkt.. Altså du skal nok bygge fedt op, men det er også det.

  • #37   28. feb 2013 min computer melder fejl på dit link...



  • #38   4. jul 2013 Ellers kig forbi http://bedste-proteinpulver.dk/

Kommentér på:
Bedste Protein Produkt

Annonce