{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon pærer til tågelygter vw bora
  • #1   16. maj 2014 www.autostarter.dk

  • #2   16. maj 2014 Det er lige til at få svejse øjne af når en tåbe montere det lort i tåbe lygterne, så lad for guds skyld vær!!

  • Topdog
    Topdog Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 41
    #3   19. maj 2014 Ja det er lige voldsomt nok, hvis du vil have kraftigt hvidt lys i dine tågelygter så brug xenon look.

    Jeg bruger de her pærer, og får ofte komplementer om hvor fedt lyset ser ud.

    http://www.net-import.dk/shop/hb3-xenon-look-1259p.html



  • #4   19. maj 2014 Hej Topdog. Tak for tippet, men er de lovlige at kører med selvom man ikke har lygtevasker eller automatisk lygtejustering på sin bil? Og som Michael H skriver så er det tit og ofte til at få svejserøjne af og er ikke interesseret i at genere andre bilister med mit lys:)

  • #5   19. maj 2014 Xenon look pære er lovlige, hvis du fx tager de lovlige modeller..
    Kan varmt anbefale Mtec super white især hvis det er til tågelygterne.. Men du kan i princippet også tage nogle af de ikke godkendte modeller som cosmos blue hvis du vil have en mere blå farve..

    Drop xenon i tågelygterne.. Xenon er bygget til at lyse vejen og op og det er tågelygter ikke.. Kører du med xenon i dem blænder du alt og alle.. ISÆR på en bora da de sidder forholdsvis højt og er lavet af lort..

    Dont be a Brian smiley gør det med lidt omtanke.. Smid xenon look i i stedet.. smiley


  • #6   19. maj 2014 Var heller ikke min tanke at bruge xenon i tågelygterne, søgte mere nogle pærer der minder om xenon looket og ville ha lidt af det blåligt skær i sig da jeg synes det ser pænt ud:) Hvorfor synes du lygterne er lavet af lort?

  • #7   19. maj 2014 Placeret for højt og spreder lyset ret meget.. Men pga placeringen synes jeg de påvirker sigbarheden i tågen meget mere i forholdet til fx min 207er hvor de er i bunden..
    De skal jo ikke lyse tågen op.. de skal lyse op så folk kan se mig i tågen smiley

    Men tjek Mtec super white, eller Mtec cosmos blue.. smiley Fine pære til det foremål smiley


  • #8   19. maj 2014 Det vil jeg gi dig helt ret i at de er:/ Men har også overvejet at købe nogle tågelygter jeg kan sætte i kofanger hvor man normalt sætter dem;) Vil helt sikkert lige tjekke hjemmesiden, og mange tak for linket;-) god dag derude:)

Kommentér på:
Xenon pærer til tågelygter vw bora

Annonce