{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Universal soltag nyt"
Kommentarer på:  Universal soltag nyt søges
  • #2   17. jul 2017 Ja du har helt ret de er alt for dyre smiley

  • #3   17. jul 2017 jeg har også søgt
    da min bil har eftermonteret soltag,

    som er utæt, så glaset er limet i,

    og når nu der er hul i taget, og et soltag, så kunne det være rart det kunne åbnes,

    men det koster kassen, hvis man finde et


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   17. jul 2017 pvøv ved en hugger, nyere skadede biler kan godt have et ok soltag ..

  • #8   17. jul 2017 Jeg har også engang ønsket et soltag fordi jeg troede det ville være dejligt og køligt om sommeren
    derfor var der soltag i min nye Audi

    I 1995 købte vi en Audi A4 med soltag.
    Det var vi glad for jeg lå og kikkede ind i himlen, men konen kørte til Vesterhavet til vores sommerhus
    Vi kunne høre fuglene i skoven, nyde det idet hele taget når vi ikke kørte mereend 50 km.
    Vi var i Spanien og da var det ikke nogen fornøjelse, det var alt for varmt, så vi fik sat Aircondition på
    Formedels 14.000.- det er noget der virker så vi skal ikke have soltag på mere det andet er bedre.
    Klimaanlæg er der nu på vores bil fra 2004 og 2012


  • #9   17. jul 2017 Har sku aldrig haft vores soltag åbent på nogle af vores biler (Min mor har engang åbnet det i vores tidl FR-V da hun ville tænde loftlyset og troede man lukkede det ved at trække jalousiet for... Hun kørte 30 km i snevejr smiley
    Vi var ved at købe vores Avensis med fuldt glastag men man kunne mærke solen bage igennem og det gør loftshøjden lavere smiley Har haft en del Peugeot lånebiler med det og har aldrig haft stoffet kørt af og kan ikke se den store fordel udover om natten smiley Vi havde en Aygo X-sky o et par uger og det virkede ok med foldetaget dog men ikke specielt behageligt at have åbent smiley


Kommentér på:
Universal soltag nyt søges

Annonce