{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Lakering af plet {{forumTopicSubject}}

Hej BG!
Jeg har en bil som har et stenslag lige over ruden, så faktisk på kanten af taget fortil. Den har været der noget tid da der er dannet rust under lakken ca. på størrelse med en 2-krone.
Hvad tror i det vel koste at få lavet ved en lakerer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af plet
  • #2   21. jun 2018 og forruden bør tages ud


  • #3   21. jun 2018 Ja og alt afhængigt af bil og dine forventninger, så regne med at ruden skal ud og du skal have en ny af disse.
    Så start med at høre hos din rude pusher, hvad det vil koste dig, han har også en idé om hvad en af hans malere evt. vil tage for det, da de ser den slags dagligt jo smiley
    Er du i Østjylland er du velkommen til at kigge ind til Nielsen & Søndergaard, Mariagervej 131 og få et tilbud og vejledning mht. hvordan og hvorledes og vi kan lave det hele fra start til slut, med både rude, lak og evt. rust reperation, hvis det er helkt slemt, da vi har det hele samlet. smiley


  • #4   21. jun 2018 Har lige fået malet taget på min helt nye Kia optima også et stenslag over ruden på taget det kostede 6500 på autoriseret værksted.
    Hele taget blev slebet og malet.


  • #5   21. jun 2018 Hej Et sted mellem 2-8kg kr afhængig om ruden skal ud eller ej og om ruden overlever en udtagning. Mvh kp

  • #6   22. jun 2018 Det lyder godt nok voldsomt. Jeg kører forbi en lakkerer i dag, og hører hvad han siger.

  • #7   25. jun 2018 Et par tusser eller 3 til lak af taget og det samme til forruden, hvis man regner med at der skal ny i, medmindre ruden selvfølgelig også koster 2-3000kr, det er vel hvad man kan forvente, medmindre du selv kan pille ruden ud og gøre taget klar/afmontere antenne, tagbøjler mv., så maleren kun skal slibe og lakere. og du så selv kan putte den nye forrude i, så kan du måske gøre det for 2-3000kr smiley

  • Martin W
    Martin W Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 10 Svar: 2
    #8   10. jul 2018 Hej Leif
    Du har også mulighed for at beskrive din opgave og modtage 3 tilbud på det smiley Jeg fik hvertfald 3 tilbud på lakering af hele bilen her https://deltin.dk/lakering-af-bil/


Kommentér på:
Lakering af plet

Annonce