{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Fælge hos finehjul.dk {{forumTopicSubject}}

Halløjsa.

Jeg faldt over nogle fælge i markedet, og under annoncen stod der et link til hjemmesiden www.finehjul.dk

Priserne fejler jo ingenting, og jeg er klar over at det er kopi fælge, meeeeen... Jeg kan ikke finde så meget info om firmaet som står bag hjemmesiden. Intet CVR, ingen firma adresse og kontakt er via en formular, så alle advarselslamper blinker her.

Trustpilot har intet på dem.

Hvad siger folket?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge hos finehjul.dk
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   23. jun 2018 Ikke et sted jeg ville handle, ligner mest af alt bare en privat person som har smidt en hjemmeside op, og når der kommer en bestilling på fælge ind, så køber han dem et andet sted, hvor de koster mindre..
    Sikkert en side som man også selv kunne handle hos, hvis man kiggede efter billige alternativer, og var villig til at handle i udlandet


  • #2   23. jun 2018 Ja det kan være.

    Men hvordan skulle man overhovedet kunne bestille noget uden at kende bredde, indpresning og hul placering?

    Det forekommer mig meget mærkeligt...


  • #4   23. jun 2018 Tilhører en gut fra Vinderup - Søren Jensen. Enkeltmandsfirma.

    Men vil da ikke håbe man lever af sådan en side..:D haha


  • #5   24. jun 2018 Så det da hellere ikke billigere smiley

    Men total umulig at købe noget på den webshop uden at vide brede - ET mål og dæk størrelser som du skriver, det er en ommer smiley


  • #6   24. jun 2018 Du vil nok glo en omgang hvis der kun kommer en fælg smiley
    Ingen info om ejerforhold og links til facebook og ligende virker ikke.
    Det er ikke er sted jeg ville handle


  • #7   24. jun 2018 Han har dog en facebook side som der er god aktivitet på - så mon ikke det er en der blot sælger på den måde han nu kan. smiley Der er flere firmaer der er startet op på lidt alternative måder som i dag går fint jo. smiley



Kommentér på:
Fælge hos finehjul.dk

Annonce