{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Sænkning af Bmw E92'er {{forumTopicSubject}}

Nogle der har erfaring med sænkning af en Bmw e92'er ? Vil gerne have den relativ lav men helst undgå gevind undervogn men vis jeg køber sænknings fjedre kan jeg så regne med den bliver sænket fex 45mm ? For lige nu er den noget højere i for end bag

Evt nogle der kan linke til et fornuftigt sæt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Bmw E92'er
  • #1   9. aug 2018 Google er din ven.. Søg og du skal finde folk som hart smidt eksempler op osv. osv.

  • #2   9. aug 2018 Dejligt konstruktivt svar men synes da du skal linke til google link smiley

  • #3   9. aug 2018 "Dejligt konstruktivt svar men synes da du skal linke til google link"

    Dovenskaben længe leve. Der findes utallige BMW forums, billeder osv. af sænkede E92´ere.

    Men for at svare dig: 45 MM fjedre er IKKE at anbefale hvis du ikke skifter dæmpere. Du risikere at rotere i skålen. Derudover kan du IKKE regne med at de sænker 45 MM, for din bil er sikkert allerede 10 MM sænket pga. slidte fjedre.

    At sænke en E92´er 45/45 kommer nok til at se dumt ud, da den vil hænge med røven. Hvis man vil sænke den på fattigrøvsmetoden kun med fjedre bør det maks være 30-40 foran, og 20-30 i bag. Der findes masser af fjedre på markedet - prisen afspejler sjovt nok oftest kvaliteten.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   10. aug 2018 Ellers går du da bare all in og smider luft på lortet, så bliver den så sænket som du vil have den, og kan sætte den præcis som du vil have den.
    Men tænker at grunden til at du ikke gider gevind er pga prisen?

    Overall så lyt til Lasse og Thomas smiley


  • #5   10. aug 2018 Der er langt fra luft til fjedre smiley smiley Men jeg forstår hvad du mener. smiley

    Jeg tror faktisk ikke at prisen er grunden til at mange vælger fjedre fremfor gevind - tror det er bøvlen de frygter med montering og evt. syn.. Det gjorde jeg også selv indtil jeg fik min første gevind på.. Fuck den var hård - men den var lav og lå skarpt i sving. Kunne ikke sammenlignes med selv de bedste Schnitzer fjedre..:)


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #6   10. aug 2018 Monteringen er efter min mening lettere, da man ofte slipper for at skulle rode med at pille nogen gamle rustne dele fra hinanden, og for at få det hele samlet igen.

    Men resten er jeg enig i, gevind giver en hårdere undervogn, men man får justeringen på højden som minimum, de lidt bedre har også nogen gode justeringsmuligheder ud over den

    Jeg er selv gevind mand, jeg gider ikke engang kigge efter fjedre, da jeg ved, at jeg ikke vil kunne finde nogen som giver mig den højde/stance som jeg går efter, og da det ofte kommer til at koste nær det samme med 4 nye sports dæmpere + fjedre i ordenlig kvalitet, og en gevind fra anerkendt mærke...


  • #7   10. aug 2018 Er afholdsmand fra gevind da jeg nu enlig har fået mig en bil med dejlig komfort, på nær vindstøj så har umildbart ikke lyst til at ødelægge det med en hård gevind undervogn smiley og jo har kigget mange billede hvor 90% har været på gevind og spørg netop efter råd da jeg godt havde en forventning om at 45mm ikke passede smiley

  • #8   10. aug 2018 Men Jannich, så skal du ud at have en opsætning med nogle gode dæmpere og fjedre. F.eks. Bilstein eller lignende. Det er præcis sådan jeg også har det i dag - jeg er færdig med gevind fordi jeg har en bil jeg bruger 10-12 timer om ugen.

    Men du giver dig selv dårlig komfort kun med fjedresænkning på en E92´er smiley


  • #9   11. aug 2018 Køb dig en Eibach pro kit undervogn smiley super undervogn, og har selv kørt med deres pro kit på 2 af mine biler, og uden at de bliver for hårde at køre i. Jeg køre med M-undervogn på min bmw, og det er også godt, og uden af den bliver for hård at køre i, men det er heller ikke en voldsænkning med en m-undervogn.

    Men igen, en sænkning er en smagsag til ens temperament, hvor meget man vil miste komforten, og komfort/køreegenskaber er jo bmw's varemærke smiley

    https://eibach.com/de/en/products/street-performance/suspension-systems


Kommentér på:
Sænkning af Bmw E92'er

Annonce