{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

nem løsning til ophæng {{forumTopicSubject}}

hejsa

Jeg har efterhånden sænket min bil så meget, at Udstødningen nu ligger og hviler på bagbroen..

De originale ophæng trækker ikke udstødningen langt nok op til at den går fri...

Er der nogen der kender til en alternativ løsning, så jeg slipper for at have en udstødningen hængende hen ad jorden smiley

Det drejer sig om en Opel Corsa C fra 02

Mvh Patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nem løsning til ophæng
  • #1   24. maj 2019 Der er da ikke anden end at hænge den op på en lift. Og så justere udstødning røret så det passer og evt flytte udstødning ophæng ved evt at skære dem af og flytte svejse dem på igen. så du får sat det hele rigtig og hvor det skal være så det passer igen.

  • #3   24. maj 2019 #1
    Den løsning havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på smiley det virker lige til at gå til smiley

    #2
    Jeg har i forvejen fjernet mellempotten, fordi den begynde at skrabe på alle mulige mærkelige steder, og løsningen med at skære mere af er ikke lige det jeg går efter, da jeg ikke går efter larm, men at bilen står flot smiley men det er da bestemt en mulighed, hvis man gerne vil rende med høreapparat som 25 årig ;-D


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   24. maj 2019 Find nogen kortere/mindre ophæng.
    De er lavet i utrolig mange former og længder, så det skulle være underligt, hvis der ikke var noget du kunne bruge smiley
    Skiftede selv ud med nogen ultra korte på min corsa, da den havde samme problem.


  • depark
    depark Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 3
    #5   24. maj 2019 den nemme løsning, hæv bilen!

  • #6   24. maj 2019 Hvis det ikke er ret meget der mangler, så kan du fuske nogle gode solide strips rundt om grisetrynerne og så trække dem sammen smiley

  • #7   26. maj 2019 Hvad med et billede af bilen? smiley

Kommentér på:
nem løsning til ophæng

Annonce