{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

4WD dæk i lidt hardcore look stor København {{forumTopicSubject}}

Min Toyota Land Cruiser skal hen over sommeren have nye dæk.
Kan ikke slippe tanken at skulle have noget der ser lidt mere barskt offroad agtigt ud.
Kører ikke ret meget, så overlever nok at comforten bliver et nyt kompromis.
Hvor går man hen i stor København hvis ikke bare det er hyldevare kedelige dæk? Og hvad skal man vælge?
Kunne nok lokkes til et sæt andre fælge også. Orker ikke Super Dæk osv. de vil bare sælge hvad de lige har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4WD dæk i lidt hardcore look stor København
  • #1   21. maj 2022 Har nogen 32.5" på min Mitsubishi Pajero 3000 GT de hedder COOPER DISCOVERY, de er vanvittigt gode her ude på landet og på markerne, igennem et næsten uigennemtrængelig hegn, kun bilens egen formåen er begrænsningen, men jeg e erindrer også de larmer en del inde i byen, og især brosten, der larmer de så folk nærmest vender sig om, motoren er en støjsvag benziner.
    De er dyrere end almindelige dæk og ikke gode i regnvejr, de holder ikke så længe som rigtige gadedæk, jeg ville købe relativt almindelige dæk et nummer eller to større end standard, det ser da ud af lidt mere smiley

    Hvad er det for en størrelse dæk og fælge du har på nu, kan ikke lige se noget på billedet?


  • #2   21. maj 2022 265/60 R18 men tænker også jeg gerne ville ofre nye fælge også.
    Så kunne originale alu blive med vinterdæk.
    Var forbi Avedøre Dækservice der var ikke meget handel i dem.


  • #3   21. maj 2022 Min Ranger Raptor kører på General Tire Grabber AT3 fra fabrikken, og de er overraskende komfortable og støjsvage i forhold til terrændæk i gamle dage.
    Før i tiden blev de leveret med BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 som efter min mening ser lige en tand mere onde ud, og de skulle også være meget komfortable samtidig med at de har gode terræn egenskaber.
    Grunden til Ford skiftede fra BFGoodrich til General Tire var at de kunne få et billigere dæk med mere eller mindre samme egenskaber, og endda fra en lokal leverandør (i Sydafrika hvor Ranger bliver bygget).


  • #4   21. maj 2022 4x4 shoppen har en masse forskelligt.. jeg har sat insa turbo Dakar på min T3.. de ser mega godt ud til den

    profilbillede
  • #5   22. maj 2022 Rettelse til mit indlæg, COOPER DISCOVERER STT er det korrekte navn.


  • #6   22. maj 2022 De ser fede nok ud, men måske er det bare en af mine dumme ideer, det er mere ala styling for mit vedkommende. Har ikke modet eller evnerne til at tage bilen med ud hvor der er for meget andet end grus.
    Men fordi man ikke kan, så kan man jo godt ligne en.
    Noget i den stil får det til at kradse i det gule skinkesøm.


    profilbillede
Kommentér på:
4WD dæk i lidt hardcore look stor København

Annonce