{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkningsfjedre...
  • #1   15. mar 2004 Takker for interessen...:o)

    Grunden til jeg ville sænke den foran kun er at jeg synes det er der mellemrummet mellem dæk og skærmkant er markant størst..

    Kan jeg sænke den 40 foran og 20 bagi f.eks...
    Hvad koster en sporing af bilen?


  • #2   16. mar 2004 Hey, du kan sagtens sænke den 40 foran og 20 bagi, men hvor større fælge har du lige på siden, det skulle være et problem at sænke den mere bagi?? der er jo oceaner af plads i en 306'ers bagskærme. men du ved godt at du kun skal skifte fjedre foran ik? det er en helt speciel måde Pug er affjedret bagi. det kan justeres næsten trinløst.

  • #3   16. mar 2004 Ok Jimmy, lyder godt men jeg aner desværre ikke hvordan jeg selv skulle få det gjort...nogle tips??

    Har været hos en autoriseret mekaniker idag og de har givet tilbud på sænkningen foran incl. godkendte fjedre, og så er jeg jo også sikker på at det bliver gjort perfekt og skulle der ske noget med bilen efter monteringen er det sgu dem som står til regnskab..den sikkerhed er jeg villig til at betale for..:o)

    Resultatet bliver at de sænker den 40mm og kun foran da det er den nuværende forskel mellem for og bag mellem dæk og skærmkant...så eften sænkningen vil afstanden være ens både for og bag, derefter vil jeg ud at investere i en tommer større fælge så begynder det sgu at ligne noget...;o)


  • #4   16. mar 2004 Til Jimmy....

    Jeg ønsker ikke at skærmkanterne går ned over dækkene da jeg afskyr biler hvor de gør det, det ser bare ikke godt ud.....kikset....


Kommentér på:
Sænkningsfjedre...

Annonce