{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

knurrende lyd fra forhjul {{forumTopicSubject}}

Bilen er en Citroen xsara 1.6 vtr.
Her til morgen begyndte min bil at sige en knurrende lyd ude fra et af hjulene lidt som når man køre over rillede vejstriber.
Jeg har prøvet at trille med kobling nede og der er lyden der stadig så vil ikke mene det er træk aksler men tænker hjulleje? Hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knurrende lyd fra forhjul
  • #2   3. dec 2013 Forsvinder lyden når du drejer til en af siderne?

  • #3   3. dec 2013 Ja men nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske om efter en af siderne eller når jeg dreje til begge sider

  • #4   3. dec 2013 Sjældent lejestøj opstår lige pludseligt - prøv at se om der ikke er kommet en sten eller andet i klemme ved bremseskiverne.

  • #5   3. dec 2013 Har lige købt bilen privat for få dage siden så skal ikke kunne sige om det har været før

  • #6   3. dec 2013 Og det skal lige siges det er ikke hele tiden nogle gange forsvinder det i længere tid for så at komme igen

  • #8   3. dec 2013 Det kunne sagtens være hjulleje, især hvis lyden ændrer sig når du drejer

  • #9   3. dec 2013 Hvis du lige har købt bilen, vil jeg nok spørge sælger om han lige har lavet noget ved det pågældende hjul. Et hjulleje der er monteret forkert eller et hjul der ikke er spændt ordentligt på kan godt pludseligt give lyd fra sig. Hælder nok mest til at hjulet sidder løst - og det kører du ikke længe med.

  • #10   3. dec 2013 Det er lidt underlig nu har jeg lige være ude og køre godt 50km med stop ved butikker undevejs og det var kun de første 5-6km den rumlede som sindsyg så hold det op og sagde ikke noget r den havde stået hjemmeben time og jeg skulle afsted igen......kan det være bremser der hænger og som så bliver kørt fri jo mere jeg køre og bruger dem

Kommentér på:
knurrende lyd fra forhjul

Annonce