{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Pladearbejde på Volvo S40 {{forumTopicSubject}}

Min Volvo S40 er efterhånden mere end 15 år gammel, men kører upåklageligt, ligesom mange vigtige dele er fornyet hen ad vejen. Jeg overvejer at få lavet pladearbejde, f. eks. udskiftning af skærme for og bak, da der er en hel del mindre buler og skrammer efterhånden. Alternativet er for mig at købe en nyere, måske 7-8 år gammel brugt Volvo S40. Er der nogen, der har en mening om hvor meget det koster at få udført pladearbejde og eventuelt en ide om, hvor på Sjælland man kan få det udført til en god pris. Eller er der nogen - der ud fra egne erfaringer med en gammel Volvo - kan give et godt råd om reparation kontra udskiftning af bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladearbejde på Volvo S40
  • #1   10. dec 2016 rust/plade arbejde er dyrt,
    da der altid er mere der skal skiftes/fjernes,
    og rust tage den tid det tage, hvis det skal laves ordenligt,

    så regn med der skal bruges amnge timer på det


  • #2   10. dec 2016 Ja det løber hurtig op har selv lavet meget rust på biler igennem mit liv og man skal altid regne med at der er noget mere end det man kan se når man begynder at skære i bilen er det tit en rust plet på en 5 kr bliver til det 3 eller 4 dobbelte når man begynder at slibe/skære gummihud /undervognbehandling eller spartel af så det løber hurtig op vis det skal laves rigtig

  • #3   10. dec 2016 Hej
    Der er en god grund til at der står "næsten nye" og "fine" dytter ved huggeren
    Ejerne har fået et realistisk tilbud af den lokale pladepusher og har måttet erkende at en rep. ikke kan svare sig.
    Kun DIY er gennemførligt hvor det er ren hygge og terapi at gå og nusse i mange timer med den kære dyt.
    MVH KP


Kommentér på:
Pladearbejde på Volvo S40

Annonce