{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mfa+fartpilot
  • #1   11. jan 2017 Fartpilot burde være muligt men MFA bliver svært smiley

  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   11. jan 2017 Jaah det er jeg godt klar over men sidder der en klargøring i den eller hvordan?

  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #4   11. jan 2017 Kan man få sat MFA i?

  • #5   11. jan 2017 Hvad årgang er den? Tror det bliver svært at få MFA til at virke

    Fartpilot skal du bare have en ny blink arm og så ledningsnettet, ved ikke om det skal kodes


  • #6   11. jan 2017 vis det er en e-gas motor kan du købe en blinkarm med cruisekontrol kontakt i og ledningen der til der skal loddes vis jeg husket rigtig 4 ledninger sammen uden ved stikket ved ecu (styreboxen) og så skal den aktiveres med vag com tester men vis den ikke er med e-gas og alm gas kabel skal man købe et sæt med en motor der styre gas kablet og der følger en blinkarm med men det kan nemt kostet 2000 til 3000kr så det dyrt tilforhold vis det er e-gas den er født med så den under 1000kr for det hele og det med mfa det skal kodes og skiftet til et speedometer med det i og ikke mere vis bilen er født med ledningnettet til det vis ikke skal det med over for at få det til at virke

  • #7   11. jan 2017 Som sagt længere oppe.. hvis den er med egas koster det ikk ret meget men er den med kabel koster det en arm og røv besværligt

    Monterede selv fartpiloten i min seat med e gas smiley tog lidt tid men ikke umuligt smiley


  • Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #8   17. jan 2017 Den er fra 99, så den burde ikke være med e-gas desværre

  • #9   17. jan 2017 det kan du nemt se når du åbnet motorhjelmen har den gaskabel er den uden e-gas og er der ingen gaskabel så den med e-gas

Kommentér på:
Mfa+fartpilot

Annonce