{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Intercooler grand vitara 1,9 ddis
  • #1   2. jan der vil være lidt olie fra overtrykket fra motoren af,da det bliver sendt over i indsugning røret og den vej ind i tryksystemet. men det skal ikke være rigtig meget. så det et tegn på turboen er slidt op og sender olie ind igennem Intercooleren og ind i indsugning. og det ikke godt .

• #2   2. jan Jeg var på vej hjem fra job da jeg kunne se der var olie på forruden, da jeg var ude og kigge så var den smurt ind i olie i hele føre siden på fronten, tjekke olie pinden og den var meget tørstig, der sidder sprit ny turbo på den som har kørt max 2000km

• #3   2. jan okay det lyder sjovt har lige lavet motor på sådan en. og der sidder ikke noget uden foran der burde kunne gøre det. så skal der været røgen en slange af Intercooleren så det olie der står i den er røgen ud over det hele. men så burde bilen også holde op med at kunne trække vis den røg af. da i sætte ny turbo på renset i Intercooler og rør for olie ?.

• #4   2. jan Okay, synes bilen trækker fint,

• #5   2. jan ok har du tjekket at der er olie på servostyringen beholder. ved der går et rør ud foran til den til at køle servoolie ned med.det kan ruste op eller blive slidt hul i så prøv at tjek at den ikke mangler noget .

• #6   2. jan er der nok motorolie på,

da turboen blev skiftet. fandt de årsagen til den gamle var slidt

eller skiftede de bare turbo

Kommentér på:
Intercooler grand vitara 1,9 ddis