{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Chistian B
Chistian B
Tilmeldt:
15. jan 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Skoda Fabia 06 - Centrallås {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens,

Jeg har en Fabia fra 06 som er begyndt at drille med centrallåsen. Når jeg låser den op, så er der ikke altid fordøren låser op, nogle gange skal jeg trykke på "lås op" mange gange før den kommer, det er som om at den "motor" der skal låse den op ikke har kræft nok eller ikke får strøm nok. Det samme gælder nogle gange når den skal låses, så er det ikke altid den låser første gang. Det er kun fordøren, de øvrige døre åbner og låser fint første gang.

Når bilen kører er det ikke noget problem at låse eller låse op. Er det bare teknikken som er slidt eller? Jeg mistænker i øvrigt, at det har noget med kulden at gøre, idet jeg først har oplevet det her efter det er blevet koldt.

Derudover, så har symbolet for kølervæske lyst nogle gange. Det går væk hvis man slukker og tænder. Umiddelbart ser det ikke ud til der mangler noget kølervæske i ekspansionsbeholderen, men har tænkt mig at prøve at fylde lidt på - synes min og max mærket er meget tæt på hinanden. Er det ikke bare at smide en sjat i samme farve på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia 06 - Centrallås
Kommentér på:
Skoda Fabia 06 - Centrallås

Annonce