{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

de linse, led eller xenon {{forumTopicSubject}}

Så kom tiden hvor min ene pære gik. Jeg har siden dag 1 været træt af effekten i nærlyset ( som er en de linse, med Osram nightbreaker ) og vil derfor gerne have bedre effekt. Effekten i det lange lys ( Osram nightbreaker ) er imponerende, så derfor er det kun nærlys der behøver ændring.
Jeg behøver ingen opsang om det ikke er lovligt.
som jeg ser, er det op til 6000k, der er brugbart, mit spørgsmål er om jeg får mest udbytte på vejen af enten led eller xenon?
jeg vil købe pærer for mellem 500 og 600kr.

Er her evt. nogle som kan komme med erfaringer som har kørt med nogle af dem, eftermonteret i en de linse?
vh Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de linse, led eller xenon
  • #1   22. jan 2018 Halløj Jonas.
    Eftermonteret xenon har jeg haft held med, jeg har endnu ikke været imponeret over LED endnu, men markedet har sikkert også ændret sig siden jeg sidst prøvede. Hvilken bil snakker vi om?
    Har du evt overvejet at få gjort noget ved lygterne?


  • #2   22. jan 2018 Det er en 208 med DE linser.

    fjernlyset er noget af det bedste jeg har oplevet på en personvogn, så tænkte kun at opgradere nærlys.


  • #3   22. jan 2018 Jamen smid et sæt 6000K, når det er linser du har i, og de er justeret korrekt, blændet du heller ikke modkørende smiley Go for it smiley

  • #5   22. jan 2018 Du får klart mest EFFEKT for pengene ved at købe halogen. Effekt måles i watt, hvilket er højest i halogen smiley

    Mht. lysudbytte (som nok er det, du reelt mener) er xenon 4.300 K nok den bedste vej frem. Jeg ved så ikke, om man kan få noget ordentligt inden for dit budget, men det må du jo så på jagt efter.

    Jeg kender personligt ikke til LED pærer, der lyser godt nok, men jeg vil samtidigt ikke udelukke, at det findes.


  • #6   22. jan 2018 Har lige købt xenon pære fra cdon.dk til 100 kr og en halv hund i fragt , har ikke fortrudt på nogen måde de lyser helt fint op

  • #7   22. jan 2018 Hvad er det for nogle pærer, du har købt Serkan? Synes ikke, jeg kan finde nogle med ballaster derinde i nærheden af det prisleje, i hvert fald. Men det kan også være mig, der ikke kigger ordentligt efter.

  • #8   22. jan 2018 Har købt D2s pære ,ikke ballaster , fandt både 6000k og 8000

  • #9   22. jan 2018 OK smiley Det kan trådstarter desværre ikke bruge. Men det lyder billigt alligevel, hvis de er gode smiley

    Har i hvert fald selv lige givet 4-500 kr. for to Osram pærer til min Audi. Så i forhold til det er det billigt!


  • #10   22. jan 2018 En slim 35w ballast koster 199 , det en god billig hjemmeside sparede selv lidt penge ved pære køb

Kommentér på:
de linse, led eller xenon

Annonce