{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Problem med fjernbetjent central-lås Peugeot 406 {{forumTopicSubject}}

Hej da jeg igår modtog en ny knap til min fjernbetjening,skilte jeg nøglen af og skiftede den,efter jeg fik den samlet,så virkede centrallåsen ikke,den sender signal men intet sker,jeg har desværre ikke manualen til bilen.
Men det er en Peugeot 406 1.8 1999 (facelift)
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at få det til at virke igen.
Nøglen er med 1 knap.
Ps. manual søges til denne model.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med fjernbetjent central-lås Peugeot 406
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #1   20. feb 2018 Nøglen i tændingslåsen, slå den til tænding, hold knappen inde i 10 sec, slip knappen og nøgle ud af tændingslåsen, vent 30 sec, nu skulle nøglen virke igen.
    Og døren skal være lukket når du gør det


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #2   20. feb 2018 Det kan også være at du skal gøre det på den her måde.

    1. Ensure all doors are unlocked using the key.2. Press and hold the plip key button until the LED stops flashing.3. After releasing the button, the LED will light constantly.4. Press the Plip Button once, and the LED will extinguish.5. Open the door and hold the Plip key near the Ignition switch, and press the plip button once.6. Now turn the ignition ON, and wait 10 seconds then turn ignition OFF.7. After 5 seconds the Plip should now operate.


  • #3   20. feb 2018 Daniel C
    Danske udgave er prøvet,desværre uden held.
    Den engelske du har sendt,har jeg ikke set før,så den vil jeg prøve.
    Skal måske siges,at centallåsen låser ikke alle døren på en gang,når jeg bruger nøgle i døren.


  • #4   21. feb 2018 Daniel C
    Jeg kan ikke få det til at virke,med de forskellige måder,nogen der evt kan hjælpe med at kigge på det?


  • #5   22. feb 2018 Søger hjælp til dette i Nordjylland,gerne en der har PP2000-tester og ved hvordan det skal gøres

  • #6   26. feb 2018 Problemet er løst takket være Daniel C
    Han ved hvad han laver,helt sikkert en jeg vil spørge til råds en anden gang smiley


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #7   26. feb 2018 Jeg kom lige til at tænke på, låsen i bagklappen den kan man ikke låse og låse op med nøglen, det eneste man kan gøre er at låse bilen med centrallåsen, nu drejer man så låsen i bagklappen den ene eller den anden vej, nu er den så permanent låst og følges ikke med dørene når du låser og låser op

  • #8   26. feb 2018 Ja det er vist rigtigt nok,det faldt jeg over på nettet,da jeg søgte hjælp til centrallåsen.
    Men tænkte det ikke virkede,når nøglen ikke ville virke i låsen,men jeg vil lige prøve at kigge på det imorgen


  • #9   27. feb 2018 Daniel C
    Jeg fandt det her billede i en online-manual,jeg tænkte at det var det du mente


    profilbillede
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #10   28. feb 2018 Ja det var så

Kommentér på:
Problem med fjernbetjent central-lås Peugeot 406

Annonce