{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Nøgle med startspærrechip men uden fjernbetj? {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter og gutinder,

har min fine 3BG som har fjernbetjent centrallås og det er meget fint. Men kan man overhovedet få en alm nøgle uden fjernlås elektronikken i og bare kun startspærre chippen?. Tænker at den nok bedre kan tåle at blive våd og komme med i vandet, mens at dem med elektronik ikke har godt af det ;).

Men hvor finder man sådan en nøgle henne når det ikke skal være hos VW der tager overpriser for den slags

Kommentarer på:  Nøgle med startspærrechip men uden fjernbetj?
  • #1   11. jul Google, VW 3b nøgle så kommer der en masse frem og find nogen og tag en snak med dem

• #2   11. jul Ja du kan godt få en nøgle uden de knapper i . men normal følger der 2 nøgler med knapper med til en 3bg fra ny af. men tag da forbi evt vw og spørg . sidst jeg fik lavet 2 nye nøgler til en VW uden knapper med kode i. gav jeg mellem 700 og 800 kr. Det var vw i Aalborg. men du kan da også købe en lille vandtæt beholder nøglen passer i. Du kan have i bilen. Du kan putte den i og i lommen når du bader. det ville være noget nemmer for dig. og husk lige at tjekke din nøgle stadig kan dreje låsen i døren. inden du får lavet en uden knapper. da de har med at sætte sig fast. når låsen aldrig bliver brugt.

• #3   12. jul Freeway, VW er desværre bare for dyre. De skulle have ca 1500-2000 for at lave en ny nøgle til min bil. Fik selv fixet 2 stks for ca 200 kr alt inkl. med chip og det hele. Men låsen i døren kan stadig drejes for bruger den regelmæssigt i denne her varme for at rulle ruderne ned

• #4   18. jul VW skal have 750 kr for sådan en nøgle UDEN kodning >.<. De må da have spist noget de ikke kan tåle....

Kommentér på:
Nøgle med startspærrechip men uden fjernbetj?