{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremseskriver og klodser
  • #1   19. aug 2018 Man afmonterer de gamle og måler dem...!!
    Flere bilmærker i samme årgang og model kan godt køre med forskellige bremser, derfor er den sikreste metode at tjekke hvad ens bil kører med ved selvsyn smiley


  • #2   19. aug 2018 hvis man ikke engang selv kan finde ud af hvilke bremser der sidder på ens bil, f.eks ved at gå ud og måle diameter osv på skiverne,
    så skal man squ nok heller ikke begynde på at udskifte dem selv, for det er da dømt til at gå galt så


  • #3   19. aug 2018 Slår sin bil op ved reversedelspusheren ved hjælp af fx nummerplade?

  • #4   19. aug 2018 9/10 hjemmesider har sat en nr plade søgning på deres hjemmesider, så dovne mennesker ikke skal bruge tiden på at knokle 20.000 produkter igennem for at finde sine varer.. Det er sgu smart..

  • #6   19. aug 2018 - Haha, vidste der ville komme alle disse gode kommentarer.

    - Jeg sagde ikke: "min bil bruger", men "en bil bruger".
    Måske var spørgsmålet vendt mod: "Jeg kigger på en Aygo (eller en S3), men vil gerne undersøge hvilke bremser og klodser sådan en bruger.."

    - Jeg ville skam heller ikke skifte dem selv, var bare nysggerig på om der fandtes sådan en hjemmeside uden at bruge stelnummer/nummerplade. Lidt ligesom der er med hjuldata.


  • #7   19. aug 2018 Men der findes ikke noget bedre svar på dit spørgsmål "Hvordan finder man ud af hvilke bremser og klodser en bil bruger? " Efter som der er brugt forskellige størrelser og producenter på identiske biler...!!
    Diverse hjemmesider kan give et godt svar på hvilke bremser en bil bruger, men der kan ofte være 3 - 4 forskellige modeller og størrelser at vælge imellem, og så er du jo lige vidt.


  • #8   19. aug 2018 Ja Myggen, det er netop problemet.
    Men lad os sige, at jeg slår en S3 op, og der kommer 3-4 modeller/størrelser. Burde det ikke være sådan at alle disse modeller passer på?

    fortsat god aften.


  • #9   19. aug 2018 Jo i den ideelle verden, men ikke i denne her.....!!

  • #10   19. aug 2018 Ellers gør værkstedet det for dig og du slipper for døjen.

  • #11   20. aug 2018 #Myggen: Plejer du altid at afslutte dine sætninger med udråbstegn?!!!!

    #Martin: Jeg er godt klar over, at man ikke selv behøver, og at man altid kan få andre til at køre ting.. Men såfremt man ikke har bilen fysisk selv, kunne det være rart at undersøge hvad man køber, når man står og skal købe.


Kommentér på:
bremseskriver og klodser

Annonce