{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia 2005 antenne
  • #2   19. okt 2018 Hej jeg kan netop ikke skrue den af det prøvede jeg sidst jeg var i vaskehal med det resultat jeg måtte styre børste og dyse da jeg kom til antenne og den blev så ikke ren ved bagklappen jeg ser lige om den har en rille i foden

  • #4   20. okt 2018 Erik K

    Det skal da prøves på konens bil, som også er en 2005
    Selv om jeg har skruet og skruet på den, uden man kunne tage den af.
    Valgte en gang af ligge antennen ned i vaskehal, og da vaskemaskinen trak den opad i antennen og det gav et ordentlig knald da den røg ned igen. (blev helt bange for om ruden røg)
    Siden er den blevet vasket utallige gange med antennen oppe, og intet er sket siden den lå ned.
    Den er sjov nok heller ikke skæv eller noget.
    Hun vasker den tit flere gange i ugen.


  • #5   20. okt 2018 Hej har i så været heldige med den kan trækkes af ved et hårdt greb når den er skruet helt op?

  • #7   23. okt 2018 Fik konens antenne af igår, og det er da helt vildt som der skal trækkes til for at få den af.
    Smurte den godt nok, men det hjalp ikke.
    Konen har valgt at vaske videre med antennen monteret. ??


  • #8   23. okt 2018 Når antennen er rykket af, kan man lige klippe enden af med en skævbider, så er det intet problem at skrue den af fremover.
    Der skal lægges kræfter i at rykke den af, det skal være et hårdt hurtigt ryk smiley


  • #9   23. okt 2018 Hvis man klipper enden af, så bliver forbindensen vel dårligere. ???
    Jeg kunne konstatere at antennefoden er fjeder belastet.

    Men selvfølgelig kan man jo gøre alt hvad man vil.


  • #10   23. okt 2018 Jeg var så i vaskehal med den i lørdags og valgte at ligge antennen ned og var så heldig den ikke blev skæv eller noget så fremover ligger jeg den ned

  • #12   23. okt 2018 Det har bare den lille modhage der skal klippes af - så er der ingen modstand når den skal af næste gang. -så vidt jeg har læst mig til, så er det en tyverisikring.
    Men måske er der forskel på de forskellige årgange - min er en 2006


Kommentér på:
Skoda Fabia 2005 antenne

Annonce