{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Sporings værdier Ang. Seat toledo 1l {{forumTopicSubject}}

Fik min bil 4 hjuls udmålt igår, kunne så se på papiret at de havde taget værdierne fra modellen efter, så hvis der er nogle der ligger inde med værdierne for sporingen på en Seat toledo 1l fra 99, 1,6L 101HK ville det være skønt, så ville jeg sammenligne dataerne.
Har kigget på nettet men kan ikke finde noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sporings værdier Ang. Seat toledo 1l
  • #1   23. okt 2018 Her er hvad tolerence data siger for denne jeg har slået op, så kan følgende justeres, (toe-in + Camber ) foran, det andet der står der bare at det ej kan justeres.

    profilbillede
  • #2   23. okt 2018 kan være deres maskine ikke har data på lige din model.
    og derfor bruger dem fra en lignende model.

    gjorde vi når vi sporede biler, der hvor jeg stod i lære.

    kunne man ikke finde en der passer.
    så valgte man en bil og fandt date et andet sted og gik ud fra data. og brugte så ikke maskines data


  • #3   23. okt 2018 Tak for indput, det var rigtigt godt, var pludselig nervøs for at det ikke matchede min bil, men det gør det, så ingen problemer der, du har nok ret Dennis GSi, bilen er ved at være en ældre sag, men den kører perfekt. Har jo også lige tredoblede prisen på den, tankede den og nye vintersko smiley

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #4   23. okt 2018 #3
    ældre eller ej, så udgår sporingsdataen ikke bare lige, jeg har skam sporet gamle engelske og amerikanske biler fra 60ern, hvor dataen har været der, jeg tror også jeg har sporet nogle der var ældre. smiley


Kommentér på:
Sporings værdier Ang. Seat toledo 1l

Annonce