{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Alexander W
Alexander W
Tilmeldt:
7. nov 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ingen måler af motorens temperatur på instrumentbrættet? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har været ude og kigge på en brugt Audi A1. Alt ved bilen var umiddelbart fint, men da jeg skulle kontrollere motorens temperatur, konstaterede jeg at der ikke var nogen måler på instrumentbrættet, som viste motorens temperatur. Se billede her: https://imgur.com/a/LSysyYQ (ikke det bedste billede, men der var faktuelt ingen måler at spotte).

Bilforhandleren sagde at det skyldes, at måleren er digital, således at bilen blot giver en advarsel hvis temperaturen bliver for høj.

Er der nogle kløgtige hoveder derude, der ved om det er rigtigt? Har siddet og fundet en masse andre A1'ere af samme årgang, hvor der skam er målere af motortemperaturen på instrumentbrættet (se her: https://imgur.com/a/xCAf0iJ)

På forhånd tak!

Vh
Alexander


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen måler af motorens temperatur på instrumentbrættet?
  • #1   7. nov 2018 Masser af biler har ikke kølevands temp måler i instrument huset..
    Er ganske normalt og kan afh af udstyrs niveau..’
    Hvis det er afgørende for dit valg af bil så find blot en anden..


  • #2   7. nov 2018 Vores Jazz har det hellere ikke, men en kontrol lampe der lyser blåt når den er kold, iflg Honda værkføreren må man give den noget at leve af når lampen slukker, det synes jeg dog er lidt tidligt da det kun tager små 5 min om sommeren smiley Kontrollampen bliver rød hvis kølevæsken bliver for varm sammen med en fejlmeddelse i bilens skærm smiley

    Du kan evt udlæse temperaturen med en tester hvis det er, og muligvis kan det kodes så du kan se det sammen men forbrug osv inde i skærmen i midten af instrumentbrættet smiley


  • Alexander W
    Alexander W Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   8. nov 2018 Tusind tak for svar, er ikke vigtigt for mit valg af bil, skulle blot sikre mig at det var "normalt" smiley

Kommentér på:
Ingen måler af motorens temperatur på instrumentbrættet?

Annonce