{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan skift af tank give defekte dyser
  • #2   15. jan 2019 Hvis der nu var skidt i den til at starte med og værkstedet ikke har undersøgt det


  • #4   15. jan 2019 er det en ny eller brugt tank du har fået eller skal skiftet ?. For er den ny så skulle den gerne være ren indvendig. Jeg plejer at kigge ind i den igennem hullet til tank/pumpe inde jeg monteret den. Og det alt for renser den ikke med noget først. Men er den brugt så plejer jeg at hælde lidt diesel i den ryste den og hælde det ud igen. Og så på med den men har du fået monteret en tank med lidt skidt så burde din dieselfilter tage det.inden det kommer op til dine dyser. Så skal det have været en del vand der var i tanken men tvivler på der har været det i den tank de har monteret vis den er ny. Og vis den er brugt så har de vel tjekket den først.

  • #5   15. jan 2019 Har kun se en bil der har taget pumpen og dyser pga af en beskidt tank. Det var på en Toyota avensis verso 2.0 d4d. hvor tank røret var tæret så baghjulet sendte vand og skidt i tanken,og det gjorde at der kom vand til dyser over tid og de gik til. Og at pumpen fik skade,men har aldrig set det ske på andre diesel biler.

  • #6   15. jan 2019 Det er en brugt tank. Det virker bare underligt i mine øjne at der sker dagen efter

  • #7   15. jan 2019 Tror du ser spøgelser da dit filter gerne skulle sortere møget fra, så mon ikke bare dine dyser var trætte i forvejen?

  • #8   15. jan 2019 Hej Jo hvis du har været en gris med hygiejnen. Møgede rør, fitting og manglende skift af filtre. Mvh kp

Kommentér på:
Kan skift af tank give defekte dyser

Annonce