{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

fejlkode g187 a3 8l 1,9 tdi {{forumTopicSubject}}

fejlen siger Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) hvad er det lige det er .jeg har søgt lidt men syntes ikke der lige dukker noget brugbart op .
Det skal siges bilen er optimeret til ca 200hk inden fejlen kommer giver bilen ligesom lidt udsætter og trækker dårligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejlkode g187 a3 8l 1,9 tdi
  • #1   18. feb 2019 Fejl på gas spjelds positions potentiometer
    Polobjørn


  • #3   19. feb 2019 Du har vacum styret stopspjæld på din indsugning ikke ?.

  • #4   19. feb 2019 for vis du har det så tjek din n239 magnet ventil der styre vacum til det spjæld.vis den er gået til kan den give sådan en fejl. eller ledningen til det eller stik er dårlig. tjek også at spjældet ikke er sodet helt til. Så tag det af og rens det og udskift den n239 magnet ventil.

  • #5   19. feb 2019 .

    profilbillede
  • #6   19. feb 2019 Der er et vacum styre stop spjæld men spjældet er fjernet men ventilen er der stadigvæk .Jeg vil mene at det brude være uden betydning om spjældet er der eller ej bare ventilen er der da der ikke er nogle sensorer på spjældet der fortæller om det er åbnet eller lukket.Det kan naturligvis godt være selve ventilen der er defekt men det må jeg lige have set lidt på
    indsugning er helt ren så tvivler på at det er det


  • #7   19. feb 2019 Det enten stikket til den n239 ventil eller ledningen. eller så er den magnet ventil bare færdig. for det kan ecu måle om den er. Så det er sandsynlig at den er dårlig. også selv om den ikke er koblet til med den vacum slange til det spjæld. har også selv altid fjernet det stop spjæld/egr på mine tdi maskiner.Så det kan ecu ikke se at man gør. Så lang tid man lader n239 magnet ventilen sidde tilbage.. Jeg plejer så at sætte de skrue i den vacum slange der normalt går til stop spjældet.

  • #8   19. feb 2019 jeg må prøve og tage et kig på det .Jeg tænker at ventilen er død .Tak for svar


Kommentér på:
fejlkode g187 a3 8l 1,9 tdi

Annonce