{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Metallisk og knurrende lyd fra front på Corsa D {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri.

Jeg har den seneste tid oplevet at min bil er begyndt at sige en slags mekanisk lyd fra fronten. Det lyder som om at man har et sæt forbremser som er slidt (men de er skiftet sidste måned). Lyden er tydelig når jeg drejer til venstre, lyden lyder som om at den kommer et bestemt sted. Den er ikke konstant men kommer sådan lyd.... Hjulet drejer en omgang også kommer lyden igen.

Jeg er helt fortabt i hvad det kan være og den bliver bare ved og ved. Der er muligvis et forhjulsleje på venstre forhjul, men burde vel ikke give lyd når jeg svinger til venstre og burde vel være en konstant lyd. Håber i kan komme med lidt input.

Mvh frustrerende opel ejer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Metallisk og knurrende lyd fra front på Corsa D
  • #1   28. apr 2019 Det er jo ikke så svært at undersøge.

    Har du kun skiftet klodser, for så kan det jo være skiverne.
    Det kan være lejer som du selv er inde på.
    Det kan også være ankerplader...

    Men du er selv nødt til at undersøge det, vi kan jo ikke fejlsøge over nettet, og slet ikke på baggrund af lyde.


  • #2   28. apr 2019 Forstår ik du er frustreret når du ikke har oplyst andet undersøgelse end at du har hørt lyden... hvis det er der evnerne rækker så tag fat i alle værksteder og du er en frustration mindre..

  • #3   28. apr 2019 Det skal skyndes og sige at jeg har observeret lyden i en kortere periode. Havde tjekket ankerpladerne og ligner umiddelbart ikke de går på nogle steder og har en fin fri passage. Skiver og klodser er skiftet for et måned siden, fik forbroen skiftet igår og der var snak om det kunne være et leje, men en anden nævner det kan være hjulspindelen. Så var egebtlig for at høre om det kunne være et problem? Jeg kan godt se at teksten måske er en anelse mangelfuld. Mvh

  • #4   28. apr 2019 Ret vigtige informationer du ik lige havde fået med.

Kommentér på:
Metallisk og knurrende lyd fra front på Corsa D

Annonce