{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

Trækaksel indvendig del golf 1 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg lagde mærke til at mit højre forhjul var lidt længere ude end det venstre, Så jeg begyndte at skille det ad. Og så så' at der hvor jeg monterer den indvendige del af trækakslen med de seks bolte, sad lige lidt langt ude (se billede). Jeg tænker ikke at det skal sidde sådan der. Så hvordan får jeg den grønne del ud, og får den presset ind igen? Bilen er en golf 1 fra 77 med en 1,5 70 hk

Kommentarer på:  Trækaksel indvendig del golf 1
  • #1   9. jul Hvis jeg husker rigtig så sidder den grønne del helt rigtig smiley
    Til gengæld skal du i den grad have kigget dit hjulophæng efter i den side du mener sidder længere ude. Lyder som om noget er brækket eller faldet af eller sådan. Et hjulophæng flytter sig ikke længere ud af pga trækaksel, med mindre der er noget alvorligt galt. F.eks meget rusten fjederben.

• #2   9. jul den sidder helt rigtig den ring med pak dåsen i. så den skal du ikke gøre noget ved. og det kan ikke være en trækAksel skyld dit hjul sidder længer ude. her er et billedet lige som din hvor den også sidder sådan.

profilbillede
  • #3   9. jul men som der bliver sagt tjek dit fjedreben er ok og fjedre,plus top lejer og skål. tjek også din bærekugle og bærearm bøsninger om de er ok. Men et hjul kan godt syntes at siden lidt længere ude.uden der er et problem da skærmkanter og selve skærmet kan der være lidt forskel på hvor bred de er til forhold hinanden. har set det på mange biler. især Vis et af skærmen er bleven udskiftet engang.Det kan også være din camper vinkel der står lidt forkert. da de kan flyttes lidt i de to bolter fjedrebenet sider i på navet. vis nu den har været skilt af før og ikke spændt samme sted igen.

• #4   9. jul Jeg er glad for at den grønne sidder som den skal smiley Jeg har bare lavet en dum justeringsfejl da jeg satte en ny undervogn på, det er nu justeret og alt sidder som det skal?? Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Trækaksel indvendig del golf 1

x