{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Jan A
Jan A
Tilmeldt:
14. apr 2016
Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9

Sæde memory virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har en Skoda Octavia tsi 1,8 2013, hvor sæde memory funktionen pludselig er stoppet med at fungere. Er der nogen der har viden om hvad der er galt , er memory funktionen koblet fra, kan den kobles til igen eller er den defekt?
På forhånd tak
Mvh
Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæde memory virker ikke
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   10. jul 2019 måske en knækket ledning/ da den skal have konstant + for at huske og tændings + for at "køre"

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #2   10. jul 2019 Tak for dit svar. Sæde funktionen fungerer manuelt, mener du så stadig at det kan være en knækket ledning smiley

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   11. jul 2019 jep der burde være to + ledninger og en stel

  • #4   11. jul 2019 Prøv lige google VW seat memory not working. Ligesom hukommelsen på el runder er der her et eller andet der kan gå galt. Her findes en eller anden procedure med køre sædet i dit og dat position osv.

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #5   11. jul 2019 Tak for info
    Jeg ser på det ellers må jeg have min mekaniker til det:)
    God dag
    Mvh
    Jan


  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #6   11. jul 2019 Hej igen
    Jeg fulgte Carlo’s råd. Tak tak Carlo
    Det virker nu.
    Der findes forskellige indlæg mht. hvordan man gen-aktiverer Seat memory funktion. De fleste sites siger at man skal køre sædet så langt frem som muligt i alle indstillinger.
    Ift. Skoda Octavia så skal sædet så langt tilbage i alle indstillinger, og især den lodrette position på sædet skal så langt tilbage så det ligget vandret indtil der kommer et bib fra instrumentbrættet. Derefter fungerer alt
    Tak
    Mvh
    Jan


  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #7   11. jul 2019 0 sekunder siden
    Hej igen
    Jeg fulgte Carlo’s råd. Tak tak Carlo
    Det virker nu.
    Der findes forskellige indlæg mht. hvordan man gen-aktiverer Seat memory funktion. De fleste sites siger at man skal køre sædet så langt frem som muligt i alle indstillinger.
    Ift. Skoda Octavia så skal sædet så langt tilbage i alle indstillinger, og især den lodrette position på sædet skal så langt tilbage så det ligget vandret indtil der kommer et bib fra instrumentbrættet. Derefter fungerer alt
    Tak
    Mvh
    Jan


  • #8   11. jul 2019 Det var skønt det kom til virke igen, biler kan glemme de underligste ting.

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #9   11. jul 2019 :):):)

  • #10   11. jul 2019 Og endnu federe med en bruger der vender tilbage med løsningen også. Thumbs up

  • #11   11. jul 2019 Ja bestemt det er desværre en sjældenhed.

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 9
    #12   12. jul 2019 Det gør jo en verden til forskel at få lige netop den viden der læser problemet.
    Jeg kan kun være taknemmelig:):):)


Kommentér på:
Sæde memory virker ikke

Annonce