{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Hjælp Lyskontakt udskiftning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet om på forlygter fra 2 biler

Skiftet fra xenon til ikke xenon.

Og skiftet fra lys kontakt fra xenon til ikke xenon?

Bilen som ikke havde xenon har nu xenon og xenon lys kontakt spiller bare virker fint.

Bilen som havde xenon og har nu standard virker også men!

da jeg drejede nøglen lugtede der brændt og kom røg ved fødderne under rattet er det tilfældigt eller hvad er der gået galt, jeg er enorm bekymret, og tør ikke starte bilen igen, begge biler er E46 cabriolet’er eneste forskell er dog 323 og 325 men det tænker jeg ikke burde have noget at sige.

Jeg vil rigtig gerne have noget hjælp da jeg ikke tør dreje nøglen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Lyskontakt udskiftning?
  • #2   15. jul 2019 Lys kontakterne er ikke de samme da den ene er uden xenon og den anden med xenon, men det virker ubeklageligt på den anden bil, virker optimalt.

  • #3   15. jul 2019 Syns ikke de gange jeg har monteret zenon at jeg har flytte lys kontaktet over.

  • #4   15. jul 2019 da jeg mener den lyskontakt der sidder i den med zenon,hvor de er født på. arbejder samme med et modul,der styre højden på lygten via en regulering arm/sensor der sider på bag akslen. Og det har du ikke på den du flytter det over på. der for skulle du ikke flytte lys kontakten over. uden du tog alt med og det nok ikke et problem i den du flytter det over på. Men den der er født med zenon er ikke tilfreds med at få monteret en alm lys kontakt. Så tjek lige alle sikringe den med zenon om der er røgen nogen. eller om der er et modul der er smeltet varm. nu når du slår bilen til tænding.

  • #5   16. jul 2019 Med den almindelig lys kontakt og lygter med xenon stod bilen og blinkede i forlygterne, og viste fejl i speedometeret på begge lygter, den eneste grund jeg byttet rundt på lys kontakterne var at Schmeidmann sagde at det var løsningen, havde jeg ikke fået det afvide så havde jeg aldrig tænkt så langt.

Kommentér på:
Hjælp Lyskontakt udskiftning?

Annonce