{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Centrallås Octavia 97 {{forumTopicSubject}}

Hej Forum
Jeg har et problem med at min fører dør låser 'omvendt' når jeg bruger centrallåsen.
Altså når jeg låser døren i passagersiden, låser begge bagdører også som de skal, men førerdøren låser op? Og omvendt når jeg låser dem op låser førerdøren.

Tænker om der er et stik der kan vendes, eller noget der sidder forkert?
Jeg har prøvet at afmontere dørbeklædning, men kan ikke få den op ved ruden, selve beklædningen sidder frit og alle skruer og håndtag er skruet fri.

Nogle gode råd?

Kommentarer på:  Centrallås Octavia 97
  • #1   12. aug har den altid gjort det i den tid du har haft den? Vis ja.Så prøv lige at rykke stikket af inde hvor ledning nettet går over i dør karmen fra døre af. Og ryk den manchet til side så du kan se ledninger inde bag den. Og tjek om der er samlet nogen ledninger forkert der. da de har med at knækket der i dør falsen.Så det kan nemt være en tidliger ejer hade byttet rundt på de ledninger der.

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   13. aug Hej Freeway
    Ja jeg har lige overtaget den, og kan se der er 2 ledninger der er samlet inde i dørkarmen, men jeg har prøvet at skille dem og bytte rundt, lige meget hjælper det.
    Det virker som om den laver en slags 'dobbeltlåsning' altså når jeg f. eks. låser op, siger den svup-vup og så igen svup-vup.
    Mener ikke at de plejer at sige sådan, og kan intet finde der kan hjælpe.
    Måske hvis den lås i døren kunne 'vendes' altså få strøm så den blev ens med de andre?

• #3   13. aug vis de ledninger der er fine. Så er det låsen enheden i døren der er færdig det er normalt på de biler når den bliver slidt. Så har de sit ejet liv,så vil sige find en anden komplet centrallås enhed til døren og skift den ud.så virker det helt sikkert igen.for man kan ikke vende nogen af de stik til den central lås. de er lavet sådan de kun kan klikke ind rigtig.

• #4   13. aug Lyder som om det er rent mekanisk.
    Har selv oplevet det samme, men det gik i sig selv igen, heldigvis.

Kommentér på:
Centrallås Octavia 97

x