{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

Mikkel
Mikkel
Tilmeldt:
22. sep 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Min bil har svært ved at starte når den har stået stille i nogle timer {{forumTopicSubject}}

Har en Suzuki alto fra 2004 som køre rigtig godt når jeg får den startet, men det er som om, at når den har stået stille over flere timer har den problemer med at holde sig igang. Den kan godt starte, men hvis jeg holder i tomgang og giver lidt gas så går den ud. Det sker en 3-4 gange inden den så kan køre smiley
Har haft en mekaniker til lige at kigge hurtigt på den, men han kan umiddelbart ikke se hvad fejlen skulle være.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil har svært ved at starte når den har stået stille i nogle timer
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   22. sep 2019 Temperatur føler til motorstyring, den tror bilen er kold når den er varm og omvendt. Så derfor får den ikke "choker" som det hed på gamle biler med karburator. Den får simpelthen en for mager blanding når den er kold og alt for fed blanding når den er varm. Det er som regel der problemet ligger med de symptomer, det KAN selvfølgelig være andre ting, men det er der jeg ville starte.

  • Mikkel
    Mikkel Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. sep 2019 Tak for svar, er det noget der er dyrt at få lavet ved en mekaniker?

  • #3   22. sep 2019 nej

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #4   22. sep 2019 Nej, den koster vel 1-200kr og det samme at få sat i...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   23. sep 2019 Hvis du kan finde en mekaniker med lav timepris, og kun tager pr halve time, så kan det nok klares for 500kr.
    Ellers regn med 1000.
    Du kan også selv gøre det, kræver bare at du finder ud af hvor den sidder, og skruer den ud og ny i, det er ikke særlig svært, så er det kun prisen på delen du skal smide


Kommentér på:
Min bil har svært ved at starte når den har stået stille i nogle timer

Annonce