{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
178 visninger | Oprettet:

Golf 6 varme i kabine {{forumTopicSubject}}

Går og bokser lidt med en golf 6 2.0 tdi 140hk, den vil ikke rigtig varme i kabinen, når jeg starter bilen og køre derud af, varmer den en smule i alle luftdyserne, den til venstre ved siden af rattet varme dog mest og kan varme hele turen, hvor de andre holder op når vandet bliver varmt. Har skyllet kølesystem uden ændring, nogle erfaringen med dette?

Kommentarer på:  Golf 6 varme i kabine
  • #1   6. okt Min gamle golf 6er havde samme problem, efter 3 måneders udskifting / fejlsøgning fik jeg varme i kabinen igen.
    Der blev skiftet alt på den. Men problem ligger nok i varme elementet, byt til nyt.
    Min havde så fået køletætner engang var vi rimlig sikker på så derfor kom problemet igen..

• #2   6. okt Har min ikke fået smiley heller ikke noget snask i kølesystemet

• #3   6. okt Har du prøvet at grund/stille/justere selve blæser spjæld med tester. plus tjekket nogen af de spjæld ikke er knækket ved den el motor der styre dem. for vis de ikke lukker op eller kun lukker lidt op. kan det jo give varme problemer.Regner med det system er lige som i en passat med alt den el styring af det hele.Og ved i dem kan spjæld eller de små el motor gå til.

• #4   6. okt Prøver lige at se hvor meget man kan gøre smiley tak

Kommentér på:
Golf 6 varme i kabine

x