{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 4 1,9 tdi 90 HP, kølervæske render ud ved svinghjul
  • #1   10. nov 2019 Der sidder en kølevæskeflange på siden af motoren som er lavet af hårdt plastik. Enten flækker den ellers er det pakningen det går tjek om det er den smiley .der mødes en masse køle slanger i den og en føler.

  • #2   10. nov 2019 hvilken side?:)

  • #3   10. nov 2019 Måske din vandpumpe bare er slidt op.

  • #4   10. nov 2019 tror faktisk at det er det der er galt, har hørt det begynder at lukke vand ud når den er slidt

  • #5   10. nov 2019 Ja det gør de på alle biler, fordi lejebøsningen bliver slidt, og derfor er der også et hul på undersiden af vandpumpe, og der finder vandet vejen ud. ??

  • #6   10. nov 2019 okay så kigger jeg lige på det:)

  • #7   10. nov 2019 Hvis det er vandpumpen kommer vandet sgu da IKKE ud i svinghjulsenden ??
    Det er mere sansynligt at det er thermostathuset !


  • Jacob Randrup K
    Jacob Randrup K Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 2 Svar: 19
    #8   10. nov 2019 Ligesom polobjørn så er det igvertfald ikke vandpumpen da den sidder i den helt anden ende af motoren. Den sidder ved tandremmen og svinghjulet i den anden ende ved gearkassen så tænker også det er termostathuset.

  • #9   10. nov 2019 #7
    Det kan du have ret i, men uanset må man jo kunne se vandet komme fra termostat huset.
    Jeg kommer med mit forslag til vandpumpe, da der jo også er et krumtapshjul i modsatte ende, og kært navn har jo mange navne.
    Og hvis han kan se at det kommer fra svinghjul, som jo gerne skulle været kapsler ind i et koblingshuset.
    Så ville vandet jo ligge ovenpå et sted, inden det løber videre.
    Og nu spurgte TS jo om hvilken side, så det kunne måske tyde på at man ikke ved så meget om en bil.


  • #10   10. nov 2019 #8
    Vi må have TS til at opklare hvad han mener.
    Jeg kan nemlig ikke forstå at han kan se at det render ned fra svinghjulet.


  • #11   10. nov 2019 tjek lige det jern rør der går fra vandpumpen,og så hele vej langs blokken og så drejer det over gearkassen ind mod brandvæggen af. der sider en del slanger på det og også slange til varme elementet. Det jern rør har med at rust og så gå 'hul i tit hvor det drejer over gearkassen. Så få det tjekket godt igennem.

  • #12   10. nov 2019 Og vis det ikke er det rør her,så tjek den plastik køler hus i enden af topstykket som der også bliver skreven. Det har det med at flække når det bliver gammelt.
    her er et billedet af det jern rør du skal tjekket ud.


    profilbillede
  • #13   2. mar 2020 det min fejl mente at det kom over fra tandrem et sted, ved ik hvorfor jeg skrev svinghjul, havde nok slået hovedet da jeg skrev det haha. men det var bare vandpumpen der var utæt, så der kom lige et nyt tandrem sæt på:)

Kommentér på:
golf 4 1,9 tdi 90 HP, kølervæske render ud ved svinghjul

Annonce