{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.924 visninger | Oprettet:

suzuki swift 2005 defekt servo/tandstang {{forumTopicSubject}}

Har en swift fra 2005 med den velkendte fejl på servo og tandstang.

Jeg vil bestille ny servo fra tyskland, men hvordan ved jeg hvilken model dwr passer på den, der er to forskellige modeller og de ligner hinanden ?

Den kører med elektrisk servo, men hvad er forskellen på de to slags ?

reg nr er : AS 36 639


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki swift 2005 defekt servo/tandstang
  • #2   13. jan 2020 Det er en bekendt som ejer bilen, som også kørte til syn inden nogen form for tjek af bilen. Hvordan kan jeg se om køb af servo på autodoc er fra ungarn eller japansk model ?

  • #3   13. jan 2020 off topic

    det er da godt der er indført 2 år mellem syn.
    når man ser sådanne synsrapporter.



  • #4   13. jan 2020 De er ens uanset hvor de er lavet for alle tandstænger ens men der er forskel på benzin og diesel. ( 4WD er dog også anderledes. )


  • #5   13. jan 2020 super. det håber jeg, kan bare se der er to forskellige på ftz webkatalog

  • #6   13. jan 2020 Du skal bare være opmærksom på at selv om du køber en "ny" eller en ombytnings tandstang er fejlprocenten voldsom høj.


  • #7   13. jan 2020 Ja men vi må jo bare prøve det, kan jo ikke gøre så meget andet desværre

  • #9   14. jan 2020 ja men vedkommende har lige brugt penge på forbremser og nyt mellemrør og potte, så det vil hun helst ikke.
    og bilen er faktisk udover det i rigtig god stand mht rust, lak osv. Der er intet rust og finde nogle steder.

    Men jeg må prøve og se, for der er også fejl på katalysator skriver tester, og så bliver det sku nok lige voldsomt nok hvis den skal skiftes.
    Jeg har haft forrør af for at kigge op i katalysator, og nede fra ser den nu helt fin ud.


  • #10   14. jan 2020 når tester skriver fejl.på katterlystoren, kan det også være en af Lambdasonde,der ikke arbejder ordenligt.
    så laver man en 4 gas test, og ser ud fra den om motor køre som den skal, og om katterlystoren arbejder rigtig.



  • #12   14. jan 2020 #11

    ja også forstå folk/kunder ikke at de skal ofre en masse penge på.deres køretøjer.

    bedre og få serviceret bilen af og til, så opdages evt slidte dele hurtiger


Kommentér på:
suzuki swift 2005 defekt servo/tandstang

Annonce