{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Svejse i panel Peugeot 307 sw 2.0 årg. 2006 faceliftet {{forumTopicSubject}}

Hej. Vognen skal til syn til sommer. Jeg ved at på min kære Peugeot 307 er panelerne helt væk, lækker svaghed.... men jeg er på udkig efter løse paneler som jeg kan svejse på, men kan dog ikke finde det nogen steder.. Kan I evt. Hjælpe? Har søgt internettet tyndt. Hvis ikke hvilke tykkelse plade skal jeg bruge , skal det være noget specielt ? Evt en guide til hvordan det skal laves 100 procent?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svejse i panel Peugeot 307 sw 2.0 årg. 2006 faceliftet
  • #1   21. jan 2020 Er de inde på www.klokkerholm.com

  • #2   21. jan 2020 hej nikolaj, det har du faktisk ret i at de er. Men kan også se FTZ faktisk har dem smiley lige umeldbart.. de skriver dog det til 4 dørs, men har slået bilen op på reg nr.. men må lige ringe til dem imorgen og høre om de er lige lange som på en 4 dørs sedan model.. eller det ved jeg faktisk de ikke er. Men de må finde en løsning nu da de er derinde smiley

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #3   21. jan 2020 Autoparts har til venstre side varenummer KK5514013

    profilbillede
  • #4   23. jan 2020 Er det ikke kun rust under bag døren ca 10/20 cm ind fra bag hjulet af panelet er rusten. som de normalt gør de 307er det kommer pga af det gummi hud de har givet panelet.at der kommer vand ind bag ved det.Så nu når du er igang så fjern det gummi hele vejen hen. eller ruster resten også væk af panelet over tid. Men ellers jeg plejer bare at købe alm 0,8 mm plade. Og så klippe det ud så det passer med kant. Og så bare og lukke selve hullet i stedet for at udskiftet hele panelet på dem. plus det også meget billigere end at købe 2 paneler,og det nemt selv at bukke sådan en alm plade til. Så det er bukket som bunden af et panel.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #5   23. jan 2020 Min rustede Ca midt under fordør, men da jeg fjernede gummihud var den råden hele vejen i for inden ved kanten i højre side, der var ingen ting i venstre side men gummihud sad også bedre fast i højre side. Jeg bukkede selv plade til min.

  • #6   23. jan 2020 Det lyder meget proff når i siger i selv bukker pladerne, hvordan gør i ? Har I en plade bukker eller hvordan

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #7   23. jan 2020 Pladebukker, ellers kan 2 vinkeljern spændes op i skruestik til at holde plade og så buk med hånd og en hård plastikhammer til lave bukket skarpt, stille og roligt så går det nok, ellers er det ud og finde nye paneler

  • #8   12. feb 2020 en opdatering. jeg har skaffet 2 paneler fra FTZ. har dog ligget syg , så jeg har ikke haft mulighed for at forsætte , men håber at komme igang inden for 2 ugers tid

Kommentér på:
Svejse i panel Peugeot 307 sw 2.0 årg. 2006 faceliftet

Annonce