{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Reperation af rust {{forumTopicSubject}}

Efter nu at ha' set en hel del videoer på tuben, om hvordan man som alm "hobby pladesmed" selv kan udbedre kraftige rustangreb i skærme og andre pladedele, har jeg besluttet at prøve kræfter med det, på mit "rullende projekt"
Nu er grundig forberedelse jo ofte forudsætningen for et godt resultat, og i den forbindelse, vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale en evt produktserie, hvor de forskellige materialer matcher hinanden.
Det er planen at bevare så meget som muligt af de originale pladedele, og erstatte rust med nyt metal, og så se om det kan gøres på en tilfredsstillende måde.

Kommentarer på:  Reperation af rust
  • #1   26. mar Det bedste råd vil nok være at køre med den samme serie, såsom plast, grunder og sealing, det kunne eventuelt være Motip, så kan du være ret sikker på at det kan "fungere" sammen og du kan højst sandsynligt få den i samme farvekode.

• #2   26. mar Dinitrol er os god mærke

• #3   26. mar Det fik den heldigvis d. 24. 07. 12. hos Frederikssund Anti-rust Aps - endda en dobbelt behandling, hvilket sikkert har været stærkt medvirkende til, at den er en potentiel klassiker/veteran.

Kommentér på:
Reperation af rust

x