{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avensis T25, Hvordan får jeg tal frem i info display ?
  • #1   4. jul 2020 Nu ved jeg ikke hvor fingernem du er, men prøv at skru den af, jeg arbejder selv på Toyota og har ikke set det der tilfælde før :-).

    Du starter med at pille den skinne af hvor kopholderen sidder. Det er bare clips og ingen skruer så du tager bare fat og piller den af.

    Når du får denne af, sider der 2 skruer du skal skrue af med en stjerneskruetrækker, den holder fast i kørecomputeren, når du har skruet dem af sider der også nogen clips som holder computeren og den burde også være relativ nem af få af. Der sider nok en 4-5 stik omme bag i prøv at tage dem af og sæt dem igen efter 2 minutter.

    Pas på at med at ridse noget og husk at sætte stikkene i igen, klassikeren er at glemte at sætte stikket til katastrofeblikket på igen. Mvh


  • #2   4. jul 2020 Ja det kunne selvfølgelig prøves.
    Jeg tænkte først, at det var fordi tanken næsten var tom og den derfor ikke kunne lave rigtige målinger.
    Men nu er tanken fuld og intet har ændret sig.

    Nej jeg har også læst om mange har problemer med at den ikke vil tænde eller slukke. Men her virker skærmen og knapperne, der kommer bare ingen målinger


  • #3   4. jul 2020 defekte de har det med at stå af smiley

  • #4   4. jul 2020 Køb brugt på eBay der køber jeg alle dele til min Avensis som tit kan købes billigt med gratis fragt især i Litauen er der mange brugte dele som sælges på ebay og lige godt råd til din 2.0 den kan ikk køre på det E95 med højt ethanol det kaldes E10 på standeren

  • #5   4. jul 2020 Nå for søren. hvorfor kan den ikke det?
    Jeg har bare tanket 95 på den almindelige circle k tank.

    Tror du der skal nyt info display til da ?


  • #6   4. jul 2020 cirkel k har kun e10.

    e10 er nyt kommet det indeholder mere ethanol. det kan slanger og pakninger osv ikke hold til hvis bilen ikke er bygget til det. t25 2 liter er ikke godkendt fra Toyota side


  • #7   4. jul 2020 Nå for søren. det var jeg sku ikke klar over.
    Hvordan ved jeg hvilke tanke som har den rigtige ? Står det på standeren ?


  • #8   4. jul 2020 det står på stander. alle orktan 95 er e10

  • #9   5. jul 2020 Og hvilken er det så du foreslår jeg bruger ?

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #10   5. jul 2020 100 oktan er med 5% ethanol ok og shell har det

  • #11   5. jul 2020 jeg bruger kun orktan 100 ved ok

  • #12   5. jul 2020

    profilbillede
Kommentér på:
Avensis T25, Hvordan får jeg tal frem i info display ?

Annonce