{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Bukket Panelkant {{forumTopicSubject}}

Har lige set at panelkanten på min Seat Leon er lidt bukket udad. Har lige haft min bil på værksted, men det er ikke dem da de har brugt de rigtige løftepunkter.

Det kunne jeg se da bilen er rustbeskyttet, og beskyttelsen var fjernet der.

Der hvor den er bukket er ca 20 cm fra løftepunktet. Ville i mene der er grund til bekymring?

Bilen er som nævnt rustbeskyttet, så der kan vel ikke gå rust i det. Eller kan der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bukket Panelkant
  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #1   20. nov 2020 Hvis lakken , og grundmalingen har taget skade så kommer der rust , men ellers kommer rust jo indefra .

    Skal man være rigtig krakilsk, så er konstruktionen jo svækket når først den er kommet ud af form , og en endnu mere krakilsk synsmand vil muligvis bemærke det , da det betyder noget for sikkerheden .


  • #2   20. nov 2020 Det er svært at se med lakken da den er rustbeskyttet. Har vedhæftet et billede her.

    profilbillede
  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #3   20. nov 2020 Giv den evt et ekstra lag rustbeskyttelse fra en spraydåse ( kan købes i enhver reservedelsbutik, Harald Nyborg og andre byggemarkeder ) og kør videre med det . Det er ikke så alvorligt som beskrevet i dit første indlæg , set ud fra billederne ?

  • #4   20. nov 2020 Har allerede en dåse Dinitrol, som jeg bruger hver gang den har været på liften. Utroligt nok har jeg ikke opdaget dette tidligere.

    Så får den lige en tur med det. Tænker også at det kun bliver mere udsat i forhold til rust hvis man begynder at svejse i det.


  • #5   20. nov 2020 Hej
    Har aldrig forstået denne måde at løfte dytter på.
    Svarer til at blive løftet op i tre punkter: Ørerne + p..... med fuld skiudrustning på.
    MVH KP


  • #6   20. nov 2020 jeg løft personlig kun på planer hvis der er løftpunkter. kan os finde at løft biler på forbro eller bærearme bag. fx når man skal lave rust i paneler

  • #7   20. nov 2020 Ved heller ikke hvorfor der er en tosse der har løftet der. For der er et fint løftepunkt på panelet 20 cm længere henne.

  • #8   21. nov 2020 Er der nogen af jer der ved hvad det ca koster at få rettet ud? Og kan det overhovedet rettes ud eller skal der skæres, svejses osv.?

  • #9   22. nov 2020 modhold på og så banker du det tilbage med en god hammer evt. med et forhold.

Kommentér på:
Bukket Panelkant

Annonce