{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

steffen a
steffen a
Tilmeldt:
26. feb 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Olietrykskontakt bliver utæt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har en Hyundai i30 d der har kørt 272000 km.
Jeg har problemer med at olietrykskontakten bliver utæt. Når den bliver udlæst siger den problemer med olietryksindikatoren.

Nogen bud på hvorfor den bliver utæt?

Vh. Steffen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olietrykskontakt bliver utæt
  • #1   22. nov 2020 de vel bare for ringe det mærke du har monteret,for regner da men det er en ny der er utæt igen ikke?.og vis det er den bilen er født med er de km da okay til det kan ske med det bilen har kørt. Har set mange olie tryk sensorer blive utætte, især på Opel har jeg set det ske seriøs mange gange og så også på andre mærker. men sådan en koster ikke mange kr,så smid en nye på den vis alt anden er ok. ang den er utæt det har du visuelt tjekket ikke, og ikke kun går ud fra det fordi en tester siger der er fejl på den. for vis ledning stik til den sensor har periodisk fejl så laver den også den fejlkode. Så tjek det ud også inden du sætter en ny på om der er dårlig forbindels til den.

  • steffen a
    steffen a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   22. nov 2020 Tak for svar:)

    Ja det er tjekket visuelt. Og det er sket med et par stykker på kort tid. Den sidste er købt original og fejler også.


  • #3   22. nov 2020 vis du selv har skiftet den så pas på med at spænde den for hård. for bliver den det og den bliver lidt vreden skæv,så kan de gå til og blive utætte hurtigere bare et råd.

  • #4   22. nov 2020 få målt olietrykket
    kan være det er alt for højt og derfor kontakten går i stykker


  • steffen a
    steffen a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #5   22. nov 2020 Er også den jeg har overvejet, Dennis. Det får jeg gjort.

Kommentér på:
Olietrykskontakt bliver utæt

Annonce