{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

johnny K
johnny K
Tilmeldt:
26. nov 2020
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 7

Mini Cooper S / John works 2005 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har Cooper s John works model som har fået skiftet motor ( det har jeg fået gjort) alt er flyttet over på nær kompressoren da den originale skramlet , som jeg kan forstå er det 2 forskellige vare nummer er det kun remhjulet til forskel ( de ligner hinanden dog med forskel i remhjulet det er mindre i John works modellen) er der nogle der er kloge på det ??


Kommentarer på:  Mini Cooper S / John works 2005
  • #1   1. mar 2021 nu mindre hjulet er nu hurtigere drejer kompressoren rundt og derfor laver flere HK. Hvis bilen er kørt ind til det.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #2   1. mar 2021 Det er normalt at man tuner en kompressorladet motor vil at smide mindre rem hjul på, så giver fin mening at JW skulle have en lidt mindre end din org.
    Hvis du vælger at bruge den, så husk at få kørt bilen ind til det, da det ellers kan ende kedeligt


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #3   1. mar 2021 Som de andre skriver, så justerer man ladetrykket på en kompressor med rem hjuls størrelsen.

  • johnny K
    johnny K Tilmeldt:
    nov 2020

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 7
    #4   2. mar 2021 Tak for svar nu bliver jeg så i tvivl, bilen har fået en brugt Cooper S motor hvor det originale Jw manifold er ( indsugning og udstødning) monteret men man lod den Cooper S kompressor sidde da den Jw kompressor fra den defekte motor støjet så tænker jeg der er ikke rørt ved andet er det så et problem med den alm kompresser på da bilen jo er en Jw

  • #5   2. mar 2021 bare flytte remhjulet over?

  • #6   3. mar 2021 Hvad jeg kan se er det kun remhjulet der er anderledes så ja flyt det over. du har vel brugt dine dyser og de ting fra din gamle motor af ikke?

    profilbillede
  • johnny K
    johnny K Tilmeldt:
    nov 2020

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 7
    #7   3. mar 2021 Jo alt er flyttet over det er kun kompressoren der er den originale ( fra Cooper s motoren)

Kommentér på:
Mini Cooper S / John works 2005

Annonce