{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Musta J
Musta J
Tilmeldt:
11. maj 2019
Følger: 11 Emner: 5 Svar: 12

fejlkode 2A50 Volvo V50 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

jeg er støt i et problem hvor alle mekaniker har ikke tid og min volvo har mistet alt trækkraft og hvor jeg skal være heldig hvis jeg kan få bilen til at køre 60 km/t

jeg har en scanner hvor den skriver en fejlkode 2A50 -particulate trap system - faulty signal.

er der nogen der ved hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejlkode 2A50 Volvo V50
  • #1   22. jun 2021 prøv at tjekke ledning og stik til differencen sensoren. Og tjek de slanger/rør der går på den er ok. Og der er hul igennem dem til før og efter partikelfilter og de ikke er sodet til. Har du tjekke live data på differencen sensoren?,for så kan du måske se om den viser fejl eller sidder fast og der skal ny sensor til evt. men ellers ser ledning og stik ok ud til den sensor og der er hul igennem de to rør til den, så skal der nok en om differencen sensor til. Og her er en video om hvad det er for en sensor jeg skriver om
    https://youtu.be/WsDD2pbmL-8


  • Musta J
    Musta J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 11 Emner: 5 Svar: 12
    #2   22. jun 2021 Hej Freeway, sensoren er udskiftet og den sorte slange var helt hullet til og blev udskiftet her i morges. Scanneren viser god tryk og at sensoren virker. Så jeg ved ikke ellers hvad det kan være?

Kommentér på:
fejlkode 2A50 Volvo V50

Annonce