594 visninger
|
Oprettet:
Hvordan fjerner jeg plast-paneler i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Mit spørgsmål er: Hvordan fjerner jeg plast-paneler (beklædning eller hvad det hedder) i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera omkring nummerplade-lyset (eller måske ved spoileren, hvis jeg kan finde ud af det)?
Sagen er at jeg har trukket ledninger fra midten af instrument-brættet om til højre side af bagsædet. Og nu kan jeg ikke helt finde ud af hvordan jeg kommer videre og fjerner plastikken... Skal man bare tømme bagagerummet og hive til i plastikken eller? Bilen er en Suzuki Baleno 2017 - se billede herunder.
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.922
maj 2022
Følgere: 18 Emner: 7 Svar: 34
Ellers må jeg jo bare prøve et eller andet, ville dog foretrække at se det først...
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3319 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.286
maj 2022
Panelet til højre i bagage-rummet ser super-svært ud, fordi det ligner at man skal have alle bagsæderne af? Er det rigtigt? Se f.eks. denne youtube-video fra 2:03 (min:sek) inde https://www.youtube.com/watch?v=s7yPxDtFsIU
Jeg skal måske se om jeg kan finde flere af de her "Baleno Rear Door Quarter Panel Repair"- videoer... Har du/i erfaring med om alle bagsæderne skal ud for at fjerne panelet til højre i bagagerummet, så man kan føre ledninger bagom panelerne, ligesom i den video?
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.922
maj 2022
Hvordan fjerner jeg plast-paneler i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera?