{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Følgere: 18 Emner: 7 Svar: 34

Hvordan fjerner jeg plast-paneler i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Mit spørgsmål er: Hvordan fjerner jeg plast-paneler (beklædning eller hvad det hedder) i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera omkring nummerplade-lyset (eller måske ved spoileren, hvis jeg kan finde ud af det)?

Sagen er at jeg har trukket ledninger fra midten af instrument-brættet om til højre side af bagsædet. Og nu kan jeg ikke helt finde ud af hvordan jeg kommer videre og fjerner plastikken... Skal man bare tømme bagagerummet og hive til i plastikken eller? Bilen er en Suzuki Baleno 2017 - se billede herunder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan fjerner jeg plast-paneler i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera?
  • #1   20. okt 2024 Den er clipset og boltet fast. Så du skal lige finde alle fæstningspunkterne.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    maj 2022

#2   20. okt 2024 Okay, ved du tilfældigvist hvor jeg kan se hvor de bolte og clips er, i bagagerummets højre side og også måske et sted så jeg kan se hvordan jeg fjerner plastikken fra bagklappen?

Ellers må jeg jo bare prøve et eller andet, ville dog foretrække at se det først...

• #3   20. okt 2024 Skal du ha kofanger af? Så er der skruer ved bagdæk, under bagskærmen og måske er der skruer bunden af kofangeren. Er der intet under lygterne, så skal du bare hive den af

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    maj 2022

#4   20. okt 2024 @i_ipek : Jeg er ikke bekymret for hverken bag-kofangeren eller baglygten, det har jeg set på youtube og der er få skruer og nogen clips - kan laves hurtigt og det ser let nok ud. Men jeg er også blevet lidt klogere og har fundet nogen youtube-videor der hjælper lidt:

Panelet til højre i bagage-rummet ser super-svært ud, fordi det ligner at man skal have alle bagsæderne af? Er det rigtigt? Se f.eks. denne youtube-video fra 2:03 (min:sek) inde https://www.youtube.com/watch?v=s7yPxDtFsIU

Jeg skal måske se om jeg kan finde flere af de her "Baleno Rear Door Quarter Panel Repair"- videoer... Har du/i erfaring med om alle bagsæderne skal ud for at fjerne panelet til højre i bagagerummet, så man kan føre ledninger bagom panelerne, ligesom i den video?

• #5   21. okt 2024 Du kan trække forsigtigt ud i panelet. Så får du en nogenlunde ide om hvor den er fastgjort. Du skal sandsynligvis have bagsædet ud. Sådan er det på mange biler. Sikkert også bagagerumsbunden.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    maj 2022

#6   21. okt 2024 @Daniel: Ok, takker. Ja, jeg må bare prøve her i weekenden. Jeg frygter også at jeg skal have bagsædet ud, men nu har jeg set på youtube hvordan man gør og det ser ikke så svært ud igen. Men den første gang er alting selvfølgeligt sværere end når man har prøvet det nogen gange... Jeg prøver mig frem - mange tak! smiley

Kommentér på:
Hvordan fjerner jeg plast-paneler i højre side af bagage-rummet til montering af bak-kamera?

Annonce