{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Daniel
Daniel
Tilmeldt:
23. feb 2007
Biler: 2 Emner: 33 Svar: 78

Peugeot 508 2.2 HDi - motorstop med fejl på brændstoftryk. Råd / erfaring søges {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har brug for at trække lidt på jeres erfaringer. Jeg står med en Peugeot 508 2.2 HDi der fik motorstop her til morgen. Ved udlæsning kunne jeg se disse fejl:

P0087 - Fuel Rail / Pressure Too Low
P0094 - Fuel System Leak Detected
P3024 - Så vidt jeg kan se, er det en fejl på tryk regulator

Pumpebolden der er før brændstoffilteret var helt blød og kunne pumpes en del gange før den blev "normal hård".

Jeg kan ikke udelukke en utæthed endnu, men kan højttrykspumpen give en "blød bold"? Eller måske filteret?

Forslag og gode råd modtages meget gerne.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 508 2.2 HDi - motorstop med fejl på brændstoftryk. Råd / erfaring søges
  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 97
    #1   20. nov
    Den bløde bold, kunne tyde på, at systemet er utæt, før højtrykspumpen.
    Kan du holde bilen i gang hvis du pumper "bolden" hele tiden ?
    Det var lidt koldt til morgen, virker "dieselfiltervarmeren".
    Du kan også checke returløbet fra dyserne. Er en af dem gået død, kan det give de fejl.


  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    feb 2007

    Biler: 2 Emner: 33 Svar: 78
    #2   20. nov Jeg skiftede filteret og har også fået liv i den. Men den skal tørne i 5-6 sekunder før den starter - som om den skal lave tryk først. Den er helt som den plejer når den først er startet.

    Men, ifølge fruen, var der en kvart tank på i morges. Da den kom hjem med autohjælp var der nærmest intet tilbage og den meldte om 40 km tilbage i tanken. Jeg kan næsten ikke forestille mig at autohjælpen har haft "lange fingre", så det kunne jo tyde på en utæthed et sted.


  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 97
    #3   20. nov Er det med "hård" bold den er 5-6 sek om at starte.?
    Har du 4 fungerende gløderør ?
    Måske er din tankmåler tvivlsom, når den er ved at være tom?,
    Hvordan er den med fuld tank?


Kommentér på:
Peugeot 508 2.2 HDi - motorstop med fejl på brændstoftryk. Råd / erfaring søges

Annonce