{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

HJÆLP søges til PEUGEOT 405 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

jeg er lige blevet ejere af en peugeor 405 SRI fra 90..
er super glad for den men der er desværre bare lidt problemer jeg ikke helt ved hvad kan være.

jeg har lige været på ferie i bilen til jylland og havde ca kørt 160 km da bilen begyndte at slå ud / skyde og hakke..

jeg kørte ca 110 km i timen med ca 3000 omdrejninger da den begyndte at hakke..
det gjorden indtil jeg holdte ind på tanken og købte mig en is og ja startede og kørte vider uden nogle problemer.
Det er sket før at den har hakkede og så stoppede det et stykke tid men nu er det kommet tilbage igen.
jeg mistænker lidt benzinpupen men er ikke sikker..

UD over det så har jeg lige et par flere spøgersmål jeg håber i kan svare på.

når jeg holder i tomgang og trykker på speederen hurtigt og meget bødt atså at jeg næsten ikke rør den går bilen næsten ud ??? nogle der aner hvad det er ???

Så er der min blinke arm, når jeg starter bilen er der kørelys på men hvis man skal have det lange lys på, skal man dreje armen for at kunne fastholde det lange lys..
mit problem er at jeg godt kan blinke med det lange lys når kontakten ikke er drejet, men når jeg dreje kontakten kan jeg slet ikke få langt lys på.. er det blinkarmen ???

ja så er der sørme også min viskearm.. den har virket ubeklagligt men her forleden holdte den op med at virke 100 %..

jeg har 3 funktioner i den.. 1 funktion er med pause i intervalerne ligsom alle andre biler..men på den her model er der en drejeknap på armen der gør at jeg kan stille hvor lang tid der skal være mellem intervallerne.. PROBLEMET er nu at funktion 1 altså den hvor der er interva,l ikke virker mere.. de to andre virker stadig fint.. er det ARMEN der er i stykker ???

Jeg håber en af jer her inde kan svare på alle disse spøgersmål og hjælpe en ny pug 405 ejer

Mvh Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP søges til PEUGEOT 405
Kommentér på:
HJÆLP søges til PEUGEOT 405

Annonce