{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Højre forlygte Citröen Saxo 97. {{forumTopicSubject}}

Goddag derude, for en måneds tid siden stoppede min højre forlygte med at virke, og først nu (kald mig bare doven) har jeg fået taget mig sammen til at skifte den, jeg ville bare skifte begge 2, for jeg har hørt det er bedst at gøre det parvis. Til min store undren da jeg tændte bilen, lyste den venstre som den plejede, men den højre lyser stadigvæk ikke? Det skal lige siges at jeg ikke har en dyt forstand på biler, jeg er typen hvor den bare skal starte når jeg drejer nøglen, og alt andet er ligegyldigt. Jeg forstår bare ikke hvor problemet kan ligge? Min far sagde jeg skulle tjekke sikringsboksen, men der er ingen sikringer deri, som er gået. Kan det have noget med batteriet at gøre? Den er jo fra 97, og har ikke fået skiftet batteri siden, og for omkring en måneds tid siden have jeg batteriet med på langelandsfestivalen, hvor vi opladede mobiler, og brugte strømmen til højtalere. Det er dog på hele turen blevet behandlet pænt. Jeg ved ikke præcis hvornår den gik, da jeg først lagde mærke til det da en ven lånte den, og kørte bag mig.

Håber der er en her der kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning.
På forhånd tak, Mathias.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højre forlygte Citröen Saxo 97.
Kommentér på:
Højre forlygte Citröen Saxo 97.

Annonce