{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  peugeot 207 ,vil ikke bremse efter bagbro skift
  • #1   11. aug 2012 nok bakkerne der skal indstilles så.

  • #2   11. aug 2012 han skriver jo osse at det er venstre forhjul.. så er det nok ikke bakkerne, hvis den da overhovedet har sådan nogle smiley

  • #3   11. aug 2012 jeppe : mener der sidder skiver i bag på denne model så den selv skulle stille sig ud til skiverne.

    men problemet kan være vist der er kommet luft i hele systemet vist ikke der er blevet brugt en doven dreng eller en klemme til bremseslangerne så beholderen kan være blevet tømt for væske så vist det var mig ville jeg prøve at udlufte hele systemet start med hjulet nærmest bremseforstærkeren og slut m ed hjulet længest væk


  • #4   11. aug 2012 Ja du har 110 % ikke gjort det i rigtig rækkefølge ... havde jeg samme problem med på min 206'er men da jeg udluftede rigtigt og i rigtig rækkefølge så var problemet løst..

  • #5   11. aug 2012 jeg er ikke sikker, men vi har haft en 307er inde hvor man skulle bruge testeren til at udlufte ned, da det skal gøres i en helt bestemt rækkefølge, og med hjælp fra testeren der går ind og aktivere noget i bremsekredsløbet:)

  • #6   11. aug 2012 mikkel n. det skal man ved en vw fra 06 og frem af, ved ikke om man skal ved peugeot har jeg aldrig gjort smiley brug en vacuum beholder til det ( det er meget nemmer) mener sq at man skal starte ved baghjulne fordi der er længest og mest luft pga længer bremserør

  • #7   11. aug 2012 michael i Hvad er det for en VW man skal det på? Har jeg ikke oplevet.

    Før i tiden når jeg havde det problem, så var det bare ind med lærlingen til at trykke på pedalen. Og hver gang han har pedalen i bund, så lukker du skruen igen, så der ikke bliver suget luft med tilbage, når pedalen bliver sluppet. Det tager lidt tid. Men typisk når baghjulene er udluftet så er det ikke nødvendigt at bruge samme metode ved forhjulene.

    En anden mulighed kunne være at hovedcylinderen har taget skade af at blive pumpet så mange gange.


  • #8   11. aug 2012 nogle vw touran skal man smiley hvis du går ind og læser på autofontal hvordan man skal ud lufte den. den skal åbne nogle ventiler i abs-bloken før alt luften er uden, det er sq ikke noget jeg finder på har gjort den en par gange den melder fejl på en tryk føler i abs bloken hvis man ikke gør det

  • #9   11. aug 2012 michael i.
    Okay, så fik man den med.
    Det er vel noget man typisk gør i forbindelse med skift af ABS blok?


  • #10   11. aug 2012 den er med bagger bag .. den er fra 2004 . ...der er osse kommet nye bremse cylinder bag .. de rør sig kun ca 1 m,m....har pumpet i 3-4 timer ,, har haft suger på ..osse sat ny hovdecylinder på

Kommentér på:
peugeot 207 ,vil ikke bremse efter bagbro skift

Annonce