{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Hvor sidder klima afløb på min audi A6 c4 fra 97? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har lidt problemer med at min dejlige audi dugger indvendig. Jeg har kunne google mig frem til mange afløb på den og de fleste er tjekket på nær dem fra soltaget der skulle ende i forskærmen og så det afløb fra mit klima anlæg.

Mit spørgsmål er hvor sidder det afløb til mit klima, har simpelthen ikke kunne finde noget brugbart svar på nettet om hvor det sidder og ender henne under bilen.

Jeg håber der er en venlig sjæl der ude der kan give et prag så jeg kan få tjekket alle afløb igennem og udelukket at det evt skulle være et af dem der er stoppet.

På forhånd tak

KS.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sidder klima afløb på min audi A6 c4 fra 97?
  • #1   1. jan 2013 det nemmeste er at løfte den op og pille skjoldet af til udstødning, tæt op mod brandmuren. der sidder afløbet et sted. har oplevet på flere audi´er og vw at det er stoppet.. hvis ikke det er stoppet skal du ha skildt ad i kabinen, mener du kan komme ind fra sidden af centerkonsolet, altså under radio osv.

  • #2   1. jan 2013 Start med at skift dit pollenfilter.

  • #3   1. jan 2013 Den sidder i fodrummet i passager siden helt fremme og inde ved varmeapparatet. Det er en sort gummislange på ca 20cm. Den går fra varmeapparatet og ned gennem gulvet. Den kommer ud lige bag forbroen ca 30cm fra midten af bilen.

    Ja pollenfilteret er også en god ide.


  • #4   1. jan 2013 Jeg takker for input, pollenfilter bliver også skiftet i samme ombæring, da jeg også er stødt på det rundt på nettet at det kunne være en synder. Igen mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Hvor sidder klima afløb på min audi A6 c4 fra 97?

Annonce