{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Vectra B krængnings stabilisator Hjælp {{forumTopicSubject}}

har fundet ud af mine ophæng der holder den tværgående stabilisatorstang bag på bilen er ret så møre af rust (næsten det eneste der er rusten i undervogne)

kan man købe 2 nye plader et sted.
det orginale er boltet på med en 12 eller 14mm bolt og så sidder der en gummibøsning i med et overfald som holder den tværgående stabilisatorsstang.
jeg kunne godt lave 2 nye selv men tænker det er meget væsenlig at de sider "spot on" og ville trodsalt spare mig for 1-2timer i fremstilling.

hvis det kommer så langt kan jeg så tage det fra en anden VB´er ? min er en 5dørs hatchback med en 1.6 X16XEL motor og kan se der findes en 14 og en 16mm bøsnings så er lidt i tvivl

håber i kan forstå spørgsmålet og at i kan svare.
godt forår.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vectra B krængnings stabilisator Hjælp
  • #1   2. apr 2013 det var ikke mange der vidste noget om det

  • #2   5. apr 2013 kan så fortælle at det er part-nummer 444406 hos opel der var tale om. nu må vi bare vente til tirsdag da overfaldet ikke fulgte med. men det gå nok. prisne var 101kr for 2 plader og det bliver 126kr for overfaldene (bøsningerne til det koster mellem 19 og 39kr stk hos thansen hvor det koster 56kr hos opel)
    bliver....
    så skifter også kødben i samme omgang (de skal skrues af alligevel og ser lidt slidte ud) samlet koster denne renovation omkring 550kr.

    regner med at oploade billeder af stumperne samt part_nummer og evt smide en tegning med mål.


Kommentér på:
Vectra B krængnings stabilisator Hjælp

Annonce